Sitecom MD-272 Full HD mediaspeler 1e indruk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• automaiti
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Sinds ruim een week in het bezit van deze Sitecom mediaspeler. Van de interne schijf (2TB) nu 25% gevuld. Aangesloten met HDMI aan mijn AV receiver en ook in het netwerk gehangen. Tot op heden speelt hij alle formaten films zonder problemen af. Beeld is perfect zowel op LED TV als beamer. Hangt natuurlijk samen met de resolutie van de bron. Apparaat is te bedienen via I-pad/I-phone en android en dat werkt prima. De meegeleverde afstandsbediening is een beetje goedkoop.
Speler gaat niet altijd vlekkeloos uit, blijft dan hangen en dat los ik dan maar op met de stekker eruit. Via de I-pad uitschakelen geeft minder problemen. Met Mymovie en Tvix de mappen opgepimpt en dat ziet er al wat mooier uit op de menu-interface. Interface zelf is OK. maar niet heel spectaculair. Apparaat voelt solide aan en doet dus wat hij moet doen. Heb goede ervaringen met Sitecom en ook hun garantiepolicy (10 jaar) staat mij aan. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen met deze speler

Anoniem: 422972

Heb sinds twee dagen een sitecom MD-272 mediaplayer. Heb een hele tijd gezocht naar hoe bestanden van de laptop over te plaatsen naar harde schijf mediaplayer. Als je goed de handleiding leest, ontdek je dat je daarvoor een USB-PC Link kabel nodig hebt, DIE NIET MEEGELEVERD WORDT, in ieder geval niet bij mij. Je moet dus aansluiten op de PC Link aansluiting op de Mediaplayer en niet op de USB bussen. Beeld en geluid is erg goed. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik moet nog meer ervaring opdoen met de user-interface. Youtube gebruiken via de afstandbediening is onzin, aangezien je nauwelijk kan zoeken met woorden. De afstandsbediening komt inderdaad goedkoop, simpel en traag over. Ik heb geen ervaring met andere players. Had anders gekozen voor een ME8ER speler, maar heeft voor hetzelfde geld een veel kleinere harde schijf. Ben ook benieuwd naar andere ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johndor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-02-2022
Ik wil graag weten hoe je deze media player in het netwerk plaatst. Ik heb windows7 64.
Ik zie het symbool van de player wel maar als ik daar op klik zie ik geen mappen. Op de tv zie ik wel mappen maar dan alleen de openbare. ik wil soms ook via een pc of laptop de mappen via het netwerk benaderen en niet via usb.
Groet John