Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Yarvik TAB310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs een Yarvik TAB310 gekocht. De handleiding is zeer sumier en ik kan er niet echt uitkomen.

Als ik bijv. een ebook, die opgeslagen staan op mijn computer, op een USB-stick zet en die importeer, dan komen ze keurig op de boekenplank en kan ik ze lezen (behalve grote boeken, want die blijft op 1% staan...). Maar zodra ik de USB stick verwijder, zijn de boeken ook weer weg.... Ik snap er echt niets van.
Kan iemand mij helpen, want ik ben er al achter, dat ik met de tablet niet veel meer kan/wil doen dan lezen. Wel is het mij gelukt er muziek op te zetten...

Vriendelijke groet,

Johan

Verwijderd

Topicstarter
Even een vervolg op mijn vorige bericht: ook de muziek is weg als ik de USB-stick verwijder....

Verwijderd

Je tablet heeft 2GB opslagruimte, daar moet je de bestanden naar toe kopieëren. Kijk anders ook hier even of vraag het daar. De 210 en de 310 zullen niet zoveel verschillen.

[Ervaringen] YARVIK TAB210 tablet pc

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 18:47:
Je tablet heeft 2GB opslagruimte, daar moet je de bestanden naar toe kopieëren. Kijk anders ook hier even of vraag het daar. De 210 en de 310 zullen niet zoveel verschillen.

[Ervaringen] YARVIK TAB210 tablet pc
Beste Heppieboeddah,
We hebben het geheugen al uitgebreid. Omdat ik een leek ben: ik kan het kopieëren gewoon nergens vinden..... En uit je link haal ik het ook niet. Ik heb een mailtje naar Yarvik gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.

• Pixel Punk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Je moet ze inderdaad kopiëren in plaats van importeren, hoe je dat precies moet ik je helaas schuldig blijven.

Verwijderd

Topicstarter
Pixel Punk schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:51:
Je moet ze inderdaad kopiëren in plaats van importeren, hoe je dat precies moet ik je helaas schuldig blijven.
Ik denk dat ik maar hetzelfde ga doen als wat ik overal lees: de Yarvik in zee gooien!
Ik kreeg een heel (eigenlijk onaardig) mailtje van Yarvik, waar ik dezelfde vraag had gesteld, zonder aanhef of afzender: "bestanden die u wilt kopieren naar de tablet, lunt u doen aan de hand van de programma MyPad". Op mijn vraag naar een betere handleiding, kreeg ik een link doorgestuurd naar hetzelfde als wat er in mijn handleiding staat.
Via MyPad kopieëren levert hetzelfde probleem op: na afkoppelen van de USB-stick is alles weer weg.
Ik denk dat ik maar ga stoppen met proberen, want na een half uur (!) is de batterij al leeg.
Ga weer lekker boeken lezen op mijn oude, vertrouwde B-Book!
Pagina: 1