• kurkie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:56
Ik zit er over te denken om mijn 'oude' panasonic crt (tx-32pd50) te vervangen voor een mooi plat scherm van ongeveer 42 inch. Ik ben nogal gecharmeerd van de panasonic toestellen. Maar eigenlijk ben in opzoek naar een scherm zonder poespas. Dus geen dvb-t/c/s tuner en ook geen speakers. Ook een analoge tuner is compleet overbodig. Ik kan echter geen schermen vinden, behalve de Pioneer Kuro schermen, die hieraan voldoen. Waarom wordt dit eigenlijk nog allemaal ingebakken? Ik neem aan dat er veel mensen zijn die voor ontvangst een aparte tuner hebben en geluid ook via de receiver laten lopen.

Verwijderd

Pioneer Kuro? Worden die dan nog gemaakt? Is Toch overgenomen door Panasonic? In mei 2009?
The Company resolved to transfer its patents for plasma display panels and modules to Panasonic Corporation at the Board of Directors’ meeting held on April 28, 2009. The two companies had executed the agreement on May 15, 2009. This constitutes part of the business restructuring effort in accordance with plans for a full withdrawal from the display business.
Er zijn nog enkele professionele plasma displays maar die halen geen 1080p, vesa 1024 x 768.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 21:03 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 11:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Is poespas zo erg? Prijs zal voor een 'kaal' scherm waarschijnlijk zelfs duurder zijn omdat het in een professionele lijn zit. Het scheelt inderdaad misschien iets in ruimte maar er worden nu eenmaal weinig schermen op die manier ingericht.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het zal 0,0 aan ruimte schelen
mijn printje is 25x25 ofzo en daar zit echt alles op

kon je hier niet niets bij vinden ?
http://tweakers.net/price...x7a_SuOkZvT0aaq77FoKG19gU

[ Voor 61% gewijzigd door Fish op 21-08-2011 21:14 ]

Iperf