Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PHP en Apache op windows 7 installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• satori_1978
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 10:56
Hallo,

Heb vandaag Apache geinstalleerd, met succes, en PHP 5 voor windows, zonder succes. PHP installeert en past de config van Apache aan. Maar dan wil Apache niet meer opstarten. Behalve als ik de regels die door de PHP installatie toegevoegd zijn verwijder. Is er een simpele manier om dit even sneller te doen ? Echt een crime!

Thx

Awaken

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Zoek eens op WAMP, alles in 1

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Vroeger gebruikte ik xampp, nu heb ik alles zelf handmatig geinstalleerd.

De beginnende ICTers hier op school gebruikten ook allemaal xampp

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 16:54 ]

• satori_1978
Rob schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:49:
Zoek eens op WAMP, alles in 1
Kijk dat scheelt een hoop tijd ! Bedankt.

Awaken

• satori_1978
Bestaat er ook een dergelijk programma voor Mac OSX ? Heb daar in principe hetzelfde probleem.

Awaken

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Mamp

([google=wamp mac osx])

[ Voor 77% gewijzigd door Beatboxx op 28-08-2011 10:30 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

satori_1978 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:28:
Bestaat er ook een dergelijk programma voor Mac OSX ? Heb daar in principe hetzelfde probleem.
Apache zit standaard op de mac, php zit er ook al op (met 1 kleine aanpassing zet je het aan)
MySQL installeren is een eitje

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Tja, als ik het topic even inschat dan gaat het eigenlijk nergens heen.

De topicstarter laat in mijn ogen te weinig zien dat hij zelf onderzoek heeft verricht en geeft minimaal aan wat zijn probleem nu precies is. Dit topic gaat daarom op slot.

@TS: je hebt nu aantal aanwijzingen gekregen van mede-gotters, mocht je er met deze aanwijzingen alsnog niet uitkomen plaats dan gerust een nieuw topic. Let dan wel even goed op de spelregels mb. het aanmaken van een nieuw topic.

Het algemeen beleid #quickstart

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.