Ik ben mijzelf aan het oriënteren in de 3D software. Het project wat ik in mijn hoofd heb is het volgende. Ik wil graag video's van bepaalde sportactie op een website tonen, ten behoeve van coaches en scheidsrechters, zodat zij zich kunnen voorbereiden op bepaalde (mogelijk zeldzame) spelsituaties.Hier wil ik dan wat uitleg bij geven, samen met de regels die van toepassing zijn. De video's kunnen dus geheel vooraf gerenderd worden.
Met sportactie is vaak sprake van fysiek contact natuurlijk, dus ik ben op zoek naar een engine die hier al goed (en op een natuurlijke manier) mee om kan gaan qua physics. Met de release van de SDK van Crytek (nieuws: Crytek komt met gratis sdk voor CryEngine 3) kwam ik op het idee om hiervoor een game engine te gebruiken. Dat kan natuulijk ook de unreal engine zijn. Ik lees aan de andere kant ook veel goeds over unity3d en away3d. De videokwaliteit is wat minder van belang.
Kunnen jullie me op weg helpen voor je juiste software? Mijn dank is groot
Met sportactie is vaak sprake van fysiek contact natuurlijk, dus ik ben op zoek naar een engine die hier al goed (en op een natuurlijke manier) mee om kan gaan qua physics. Met de release van de SDK van Crytek (nieuws: Crytek komt met gratis sdk voor CryEngine 3) kwam ik op het idee om hiervoor een game engine te gebruiken. Dat kan natuulijk ook de unreal engine zijn. Ik lees aan de andere kant ook veel goeds over unity3d en away3d. De videokwaliteit is wat minder van belang.
Kunnen jullie me op weg helpen voor je juiste software? Mijn dank is groot