Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Willie
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Willie

Als ik mijn hyves opstart komt geen foto,s van mijn op Tablet7 laat staan open.
en ook als ik een krant leest komen geen foto,s erbij staan
Hoe kan ik dit verhelpen.
voorbaat dank die mij hierbij kan helpen
Ps internet doet niet goed.

Gr willie

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 13:56 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo :)

Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen is het de bedoeling dat een topicstart een duidelijke probleemomschrijving heeft en laat zien wat je zelf al hebt gedaan om het probleem op te lossen. Ook is het verplicht om normale zinnen te gebruiken met hoofdletters en leestekens zo blijft het voor iedereen leesbaar. Alhoewel het wel vriendelijk is is het afsluiten met groeten niet nodig op GoT. Wil je de topicstart verduidelijken met de edit knop en aanvullen met wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Als eens geprobeerd je tablet opnieuw op te starten? Of de internetverbinding uit en dan weer aan? (Vliegtuigmodus aan en uit?)

Verder: Gebruik je Wifi, of internet je via de UMTS mast? En zou je misschien iets duidelijk willen zijn over het model van jouw tablet en welke versie van Android erop staat?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Williebb19, ik ga dit topic op slot doen. Je hebt een mede auteur aan je topic toegevoegd die duidelijk niets met dit topic te maken heeft. Als je nog steeds het probleem uit dit topic hebt, maak dan nogmaals een nieuw, goed & duidelijk topic aan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.