Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Diablow
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 27-01 16:51
Ik heb vanmorgen van iemand via marktplaats een Kensington ComboSaver notebook lock gekocht. Nu lijkt de code die erbij gegeven zat niet te werken. Ik wilde de code veranderen, en dat ging niet zoals het beschreven is, toen geprobeerd hem met die code op slot te zetten, maar dat ging dus ook niet.

Ik hoop niet dat ik nu alle combinaties moet gaan uitproberen. Ik had een paar dingen gelezen over druk op het slot zetten en dan draaien tot je voelt dat hij goed zit, maar dat wil ook niet lukken. Verder kwam ik nog iets tegen van iemand die aangeraden werd naar een slotenmaker te gaan, maar die doen bijna nooit laptopsloten. Heeft er iemand ook zo'n slot? En als hij wel echt op slot zit, dan moet het knopje na 90 graden draaien toch redelijk ver ingedrukt kunnen worden?

En voor mensen gaan zeggen, vergeet het maar, zo'n kabel heb je toch zo door, dus het help niks. Het is vooral bedoeld om in de bieb te gebruiken, als ik eventjes weg ben.

• Diamond_DogG
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-04 20:53
ik zou nog even een mail doen naar de gene van wie je hem gekocht hebt misschien heeft hij perrongeluk een verkeerde code gegeven .

• Diablow
Ja, dat was ik nog vergeten erbij te zetten, tot de 27e op vakantie, en ik zou hem graag morgen al gebruiken, dan is de bieb weer tot laat open, en ik heb geen zin om iedere keer als ik ga plassen hem mee te nemen.
En de code staat op de handleiding dus die hoort er wel bij, maar ze zei hem nooit gebruikt te hebben. Het gebeurt met de sloten ook best vaak dat iemand de cijfers tijdens de code veranderen per ongeluk verdraaid, waardoor er een andere code in staat dan die men wilde. Daarom heb ik ook kleine variaties van de code geprobeerd, zonder succes.

Diablow wijzigde deze reactie 21-08-2011 13:09 (44%)

• Diablow
Ik had nog een keer geprobeerd om het slot open te krijgen door op het knopje te drukken, en dan vanaf de kant van het knopje de nummers te draaien totdat ik een klik hoorde, je kan dan ook lastig verder draaien terwijl je de knop ingedrukt houd. Code was inderdaad bijna goed, op 1 na. Ik hoop dat iemand hier ooit nog wat aan heeft.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True