Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vaio gevallen, aan/uit deffect, openmaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Om te beginnen ben ik nieuw hier, dus ik hoop de juiste subcategorie genomen te hebben voor het topic :)

Gisteren hoorde ik een luide knal terwijl ik effe in een andere kamer zat en dat bleek men vaio te zijn die van men bed was gevallen (met dekbed mee geschoven ofzo, ik weet het niet). Nu wou men powerknop niet meer werken. Die zit precies een mm dieper vast in men vaio (de rand ervan zit wel op z'n plek). En ik heb zo de indruk dat er ofwel iets gebroken is, ofwel een veertje voor terug te komen weg is (de knop gaat niet naar startpositie maar blijft in staan).
Ik heb hem even kunnen opstarten maar die viel dan meteen weer uit, vermoedelijk de knop geblokkeerd ofzo?

Anyway, het is dus om vragen of ik hem open kan maken op een of andere manier (het gaat om type: pcg81212m / VPCF13M1E). Of zou dit gedekt zijn door garantie? Ik heb hem namelijk nog geen jaar...

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Userabuse valt helaas niet onder de garantie. Dus gewoon zelf even die knop openwippen (schroevendraaier) lijkt mij de beste oplossing. Eventueel kun je de handleiding van je laptop erbij pakken om te kijken of je nog op een andere manier er bij kunt.

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 20:11
ik weet toevallig dat er van HP vaak disassembly guides online te vinden zijn... met wat geluk althans ;)

Mocht je er tegenop zien om je laptop open te moeten maken is het wellicht een idee om de sony support sites even af te speuren naar een dergelijk document voor jouw model.