Media Delen

Pagina: 1
Acties:

• BobMarley
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-12-2022
Beste mensen,

ik heb sinds kort een viewsonic media HD speler...

Deze heeft ook ethernet optie en dus alles wat op me PC/Laptop is kan ik als goed is, delen en via me Media Speler benaderen..

Ik heb een hele schijf gedeeld op me laptop. En als ik via MediaSpeler naar PC Media ga, vind ik me laptop en vervolgens de Schijf die ik heb gedeeld.
Maar als ik daarop klik vraagt hij om een:

User ID en Password voordat ik de Map/Schijf kan benaderen...

Maar ik heb duidelijk in de instellingen van Media Delen aangegeven, Password beveiliging Uitgeschakeld!!

Me Laptop is voorzien van Windows Vista 7 Ultimate x64
oh ja, de Lappie is wel verbonden via beveiligde WiFi met het Netwerk en de Media Speler met LAN Kabel..

Ik snap het niet..

ik heb een screen gemaakt van de instellingen van Media Delen op de laptop..

iemand helpt mij aub...

Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/4064/mediadelen.jpg |:(

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:59
staat alle media in windows media player, dan kun je daar ook ergens een deel optie aanzetten, dat helpt ook wel eens. (of in de map gedeelde muziek zetten oid)

• BobMarley
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-12-2022
ik snap dat.. maar wat is gebeurd met deze manier zoals ik het doe???

Verwijderd

Heb je dingen van Live (kunnen ook games zijn) op je pc staan, de "Windows Live ID Sign-in Assistant" service kan jouw probleem wel eens veroorzaken.
Hier ook mee mee gemaakt, alles werkt prima zonder wachtwoorden, toen opeens om User ID en ww gevraagd werd. Opeens was dus na dat een game genoemde service geinstalleerd had en aan gezet,

Stop de service eens en zet hem dan op "uitgeschakeld".

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Misschien dit:
4. Now, you MUST follow this step or the folders will not be shared despite previous steps followed!!!

Because Password Protected Sharing turned off, the security permissions have to be changed on the folder(s) to allow Everyone access. Right-click the shared folder > Properties > Security Tab > Edit > Add and type “Everyone” (not the quotes) into the box and select OK. Tick the boxes next to the permissions you want to allow (e.g. Read or Write, etc.) then Apply > OK. Some messages may appear: “An error occurred while applying…” This is not unusual and can be ignored by clicking Continue.

-Zelf hd ik bij iemand anders had ook dit probleem.
Homegroup uitgezet. Streaming uitgezet, want deze mappen werkte wel.
Toen ik bij het netwerk(netwerk icoon dacht ik) ging kijken was sharen uit gezet.
Share aangezet, toen reageerde windows weer als xp, en kon gewoon shares aanmaken.
Ik weet dus niet precies meer wat ik gedaan heb.