Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Computer samengesteld, goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heeft mijn computer het begeven en omdat ik hem al langer niet snel genoeg meer vond heb ik besloten een nieuw systeem aan te schaffen. Via deze site heb ik wat informatie ingewonnen en vervolgens een PC samengesteld bij Alternate.

Hier is een uitdraai van de gekozen onderdelen: http://g2f.nl/fndr65

De PC moet altijd snel blijven draaien, ook als ik zware programma's als Photoshop, Illustrator etc. naast elkaar heftig aan het gebruiken ben. Ook games moet hij vloeiend aankunnen. Laten we qua gewicht Sims 3 aanhouden.

Ik vond het vooral moeilijk om een juiste videokaart te kiezen. Wat vinden jullie van deze opstelling?

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

beter plaats je gewoon een lijst met behulp van [ table] en [ /table]. Daarnaast is hier het BBG Gamesysteem beter geschikt voor

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
We vereisen trouwens een klein beetje meer inzet, het is handig als je dmv de pricewatch een lijst genereert van de onderdelen, in plaats van een link naar een pdf.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.