Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FR] Jubilea tonen (net zoals verjaardagen)

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Eén goedenavond.

Gewoon een gek ideetje: misschien is het leuk om op de dag dat iemand x jaar geregistreerd is (ik zou dan bijvoorbeeld 5 jaar, 10 jaar, etc doen) een icoontje te tonen achter diegene zijn username, net zoals er nu gebeurt bij verjaardagen.

Waarom? Omdat het mij wel leuk lijkt :) De verjaardagstaart lijkt ook gewaardeerd te worden en ik zie vaak zat dat iemand vertelt x jaar geregistreerd te zijn (en sowieso is het redelijk menseigen om een jubileum in ieder geval aan te duiden, heb ik zo het idee :P).

The devil is in the details.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:29

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

In dat geval zou een kroontje wel een leuk idee zijn :P...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Hahn
Bijvoorbeeld, ik dacht zelf aan een ster ofzo, maar ik heb eigenlijk geen idee wat typisch is voor een jubileum :P Behalve taart dan, maar die wordt al gebruikt voor verjaardagen.

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 21:55
Een horloge naast de gebruikersnaam :p

Lijkt mij wel grappig. Maar dan wel niet bij korte termijnen. Echte jubilea (is dat een woord?).

• Hahn
Ja, da's de echte meervoudsvorm ;) Maar inderdaad, 1 jaar vind ik niet echt een jubileum, vandaar ook mijn voorstel van '5 jaar, 10 jaar, etc'.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Waar je het over hebt zijn eigenlijk lustra ;)

Ik vind het idee zelf wel aardig, maar missen zal ik het niet niet. ik denk niet dat ik iemand ga feliciteren met zijn 10 jarige inschrijving, maar een verjaardag wel

[ Voor 80% gewijzigd door Fish op 20-08-2011 23:47 ]

Iperf

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11 09:23

SeatRider

Hips don't lie

Is het dan niet leuker om iemand na een x aantal jaar of posts een hogere status te geven? Van Aspirant naar Junior, van Medior naar Senior en Ultimate hardmaster uber-guru bij 5996 posts of meer.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Persoonlijk vind ik dat soort dingen ook meer geschikt om mee te nemen als 'achievement' in een eventueel user-ranking systeem :)

Intentionally left blank

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

SeatRider schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:56:
Is het dan niet leuker om iemand na een x aantal jaar of posts een hogere status te geven? Van Aspirant naar Junior, van Medior naar Senior en Ultimate hardmaster uber-guru bij 5996 posts of meer.
Huh zoiets hebben we toch al ?
Fish en dan status

Ook al heb ik geen flauw idee waar dat op is gebaseerd

Iperf

• Hahn
SeatRider schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:56:
Ik vind van niet in ieder geval. Statussen geef ik geen reet om en ik mag dan wel een flinke buttload aan posts hebben, maar dat maakt mij niet beter of slechter dan een ander. x jaar ergens geregistreerd zijn is net zoals een jaar ouder worden (voor mij): leuk om 1 dag te 'vieren', maar de volgende dag is iedereen het weer vergeten.
crisp schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:06:
Persoonlijk vind ik dat soort dingen ook meer geschikt om mee te nemen als 'achievement' in een eventueel user-ranking systeem :)
Het is aan jou (jullie) natuurlijk, maar net zoals ouder worden vind ik dit niet echt een achievement, iedereen behaalt het als je maar lang genoeg wacht :P En ik dacht dat GoT niet van het user-ranken was?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
crisp schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:06:
1x aanmaken en dan 10 jaar niet terugkomen, tja het is een achievement :)

Het lijkt mij geen achievement, of je moet er iets als activiteit aan gaan koppelen (geen idee hoe en lijkt me veels te ingewikkeld om te bepalen) of je moet oude users gaan wissen zodat die de achievement niet halen.

Het lijkt mij een beetje krom als iemand hier na 5 jaar terugkomt nadat hij ooit 1 post gemaakt en dan ziet dat hij een mooi gevulde achievements pagina heeft. Het enige wat die persoon achieved heeft is dat hij ooit eens 1 post gemaakt heeft...
Pagina: 1