Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Installatie cd Internetplusbellen kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een kpn experia box voor internetplusbellen. Echter heb ik nooit het draadloos internet geactiveerd en ben ik altijd via de bedrading online geweest. Nu heb ik echter een laptop gekocht en zou ik dus een draadloze internetverbinding willen hebben. Echter ben ik mijn installatie cd kwijtgeraakt. Dat zou eigenlijk niet zo een probleem hoeven te zijn want ik kan natuurlijk ook het bestand downloaden via kpn.nl, maar juist het bestand dat ik nodig heb is offline gehaald. Dus heeft iemand het bestand?

Het gaat om het antracietkleurige KPN experia Box (Thomson TG789v) http://www.kpn.com/prive/...sbellen-handleidingen.htm (derde)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Die CD ben je absoluut niet nodig, deze heb ik IIG nooit gebruikt. (Heb hem niet meer anders had ik de bestanden wel even geupload voor je)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:01
Volgens mij kun je door in te loggen op de experiabox, dit zal iets zijn van http://192.168.1.254 het draadloze gedeelte opstarten. Hier kun je ook de wireless key vinden om in te loggen op je netwerk.

Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door boers706 op 20-08-2011 17:44 ]

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
(jarig!)
eensch met hierboven. het standaard wachtwoord uit de handleiding opzoeken als nodig

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En anders kijk je even naar wat je default gateway is. (start -> cmd -> ipconfig)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Standaard is dit http://192.168.2.254/ bij die experiabox (Heb hem zelf ook jammerlijk genoeg)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Bij die Thomson-modems staat op de onder/achterkant de standaard WEP/WPA-code. Als die niet gewijzigd is hoef je dus alleen die even in te voeren op je laptop en als ie wel gewijzigd is zul je inderdaad even moeten inloggen op het modem.

@D4NG3R: Niet alle experiaboxen hebben datzelfde ip-adres. Ik heb hier ook die TG789VN met dat ip-adres, maar bij de zakelijke abo's is het (bij diezelfde experiabox) 192.168.1.254 (tenminste bij het bedrijf waar ik laatst even was).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Als je niet in je router kan komen en je hebt de cd niet meer/. Bel KPN dan zetten ze draadloos vanaf een afstand aan.

Verwijderd

Aan de zijkant zit een knopje om draadloos aan te zetten. Bellen is dus niet eens nodig. Mocht wireless niet in te schakelen zijn, niet via het knopje EN niet via de webinterface, dan zul je de installatiesoftware moeten downloaden. Ook de helpdesk kan die dan niet inschakelen.

• Vorak
  • Niet online
(jarig!)
gelukt?

Verwijderd

Heb het aan KPN gemeld, dit link op KPN.com is weer hersteld

• Vorak
  • Niet online
(jarig!)
geheimtaal voor mij wat je nu precies bedoelt, maar ik denk dat het gelukt is??
Pagina: 1