Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:38
Goede middag!

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Dit wordt mijn eerste telefoon met internet en wil de overstap nu toch wel maken omdat ik ga studeren. Beide van deze telefoons leken voor mij heel aantrekkelijk een half jaar geleden. Alleen toen werd de Evo duurder en later verwacht dan hij is volgens mij? De Evo lijkt gehakt te maken van de sensation :s meer Ram, Rom, 3d en allebei gratis bij een hi web 35 abbo. Het enige waarin ik zie dat de sensation uitblinkt is het gorilla scherm. Zie ik hier iets over het hoofd? Of is de evo voor mij de betere keus als ik het uiterlijk niet belangrijk vind?

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 17:57
svarrio schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:57:
Goede middag!

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Dit wordt mijn eerste telefoon met internet en wil de overstap nu toch wel maken omdat ik ga studeren. Beide van deze telefoons leken voor mij heel aantrekkelijk een half jaar geleden. Alleen toen werd de Evo duurder en later verwacht dan hij is volgens mij? De Evo lijkt gehakt te maken van de sensation :s meer Ram, Rom, 3d en allebei gratis bij een hi web 35 abbo. Het enige waarin ik zie dat de sensation uitblinkt is het gorilla scherm. Zie ik hier iets over het hoofd? Of is de evo voor mij de betere keus als ik het uiterlijk niet belangrijk vind?
Ten eerste mijn bevindingen van de sensation ten opzichte van de evo 3d. Kwa snelheid is er geen verschil. Hoewel de evo 3d meer ram heeft. heeft de sensation toch altijd 100mb vrije ram. Zonder dat ik mijn geheugen manager gebruik...

Daarintegen is de sensation 148 gram en de evo 3d 170 gram, dit verschil vond ik persoonlijk nogal aanzienlijk. Ik vind de Sensation veel fijner in de hand liggen.

De 3d modus is wel heel mooi, en de fotos zijn ook erg mooi in 3d maar het slurpt wel ontzettend veel batterij.

Al met al vind ik de sensation met haar lichtere gewicht fijner, en vind de evo 3d erg lomp. Maar dat neemt niet weg dat het een ontzettend mooi ding is uiteraard.

De keuze is aan jou...

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 20:15
Voor zover ik weet, heeft de EVO 3D ook gewoon een Gorilla Glass scherm.. In feite is het gewoon een Sensation on Steroids.
Ik heb zelf de EVO 3D en heb toevallig gister de hele dag een Sensation te leen gekregen.
Beide telefoons zijn snel, hebben een prachtig scherm en zijn zeker een aanrader.
Betreffende de batterij: Dit valt reuze mee. Ik laat vrij veel 3D YouTube filmpjes zien aan nieuwsgierige mensen die naar het 3D effect vragen en ben ook vrij actief op m'n mobiel qua Twitter/Whatsapp etc.
Toch heb ik na zo'n dag nog gewoon rond de helft van mijn batterij capaciteit over.

Ik hou persoonlijk wel van, dat wanneer ik een telefoon van dit formaat in m'n handen hou, ik wel iets van gewicht moet voelen (vond de Samsung Galaxy SII zo licht, dat ik het niet eens fijn vond eigenlijk).
Het iets zwaardere gewicht van de EVO 3D vind ik dan ook totaal niet storend en eerder fijn.. :p

Ik ben zelf voor de EVO 3D gegaan, omdat de "innovator" in mij, erg nieuwsgierig was naar de 3D functionaliteit.
En wat dat betreft mag ik zeker niet klagen. Het 3D effect is een stuk beter dan de LG Optimus 3D en doet ook "echter" overkomen.
Tevens is de dedicated camera button ook echt iets wat ik op mijn vorige toestellen miste.

Ik zeg: Beide toestellen zijn geweldig! Hou je van leuke extra features, neem dan de EVO 3D. Geef je om het gewicht van je toestel, neem dan de Sensation (Of in het extreme geval; overweeg een Galaxy SII :'))
Maar zoals je zelf zegt: Je geeft niet veel om het uiterlijk.. Dan zou ik de EVO 3D adviseren :)

Succes met je keuze!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zoals je ziet kan niemand voor je bepalen welk toestel je moet kopen.Je kunt het beste naar een winkel gaan en ze beide proberen zodat je zelf een goede beslissing kunt nemen. Lees ook de toesteltopic hier op GoT Omdat niemand jouw keuze kan maken zijn "wat moet ik kopen " topics niet gewenst en doe ik hier een slot op, Lees voor je een topic opent De regels voor dit forum en Het algemeen beleid. Succes met je keuze :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.