Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Jezus Christus... Daar heb ik dus totaal overeen gelezen.Opi schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:34:
In voorkeuren: Gerelateerde vacatures verbergen? *
Bedankt!
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Intentionally left blank
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Tenminste zo zou ik redeneren als devver, want ik ben er verder niet verantwoordelijk voor.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit soort features beschouwen we zelf niet als zijnde banners, dus dat zou een beetje vreemd zijn imo...MueR schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:40:
Ik had op IRC al geopperd naar bonzz en Daniel (want die waren toevallig actief) om bij abo's voortaan gewoon de bannervrij instelling te kopieren voor dit soort nieuwe feature.
De optie onder die van de weergave van productkoppelingen zetten leek mij de meest logische plek.Wiethoofd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:21:
Ik had al in ABO gepost, maar zal het hier ook nogmaals vragen: waarom staat die pref niet onder de 'Algemene foruminstellingen'; waar de sponsored topics/fora, tagclouds en banners ook staan. Deze vacatures staan onder je berichten (of boven bij omgekeerde leesvolgorde) en er niet tussen.
Intentionally left blank
Maar hij staat wel op dezelfde plek en 'oogt' als een reclamebanner voor de doorsnee gebruiker, dus zo vreemd is die zienswijze nietcrisp schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:43:
[...]
Dit soort features beschouwen we zelf niet als zijnde banners, dus dat zou een beetje vreemd zijn imo...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Klopt, maar veel mensen beschouwen hem wel als banner, zoals bleek uit de vele topics. De bannervrij instelling overnemen zou al een hoop schelen en kost nagenoeg geen moeite. Een elegantere oplossing waarbij mensen de "banner" wel zien en toch makkelijk uit kunnen zetten is een linkje er bij die direct naar de juiste optie linkt.crisp schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 21:43:
Dit soort features beschouwen we zelf niet als zijnde banners, dus dat zou een beetje vreemd zijn imo...
[ Voor 39% gewijzigd door MueR op 24-08-2011 09:32 ]
Zet je 't standaard uit is het niet goed. Zet je het ding standaard aan : ook niet goed.MueR schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:29:
[...]
Klopt, maar veel mensen beschouwen hem wel als banner, zoals bleek uit de vele topics. De bannervrij instelling overnemen zou al een hoop schelen en kost nagenoeg geen moeite. Een elegantere oplossing waarbij mensen de "banner" wel zien en toch makkelijk uit kunnen zetten is een linkje er bij die direct naar de juiste optie linkt.
Ik vind het wel prima om af en toe wat nieuws te zien verschijnen eigenlijk (waar was de bètatest in ABO?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Zolang het geen Facebook- of LinkedIn-achtige privacyinbreuk is dan, maar daar vertrouw ik de Tnet-devvers wel in
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
^^MueR schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:29:
[...]
Klopt, maar veel mensen beschouwen hem wel als banner, zoals bleek uit de vele topics. De bannervrij instelling overnemen zou al een hoop schelen en kost nagenoeg geen moeite. Een elegantere oplossing waarbij mensen de "banner" wel zien en toch makkelijk uit kunnen zetten is een linkje er bij die direct naar de juiste optie linkt.
Met dank aan dit topic ben ik er nu ook vanaf.
Wat lastiger om te maken, maar zoiets zou qua userfriendlyness wel optimaal zijn imo.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
edit: zucht... ik negeer die groene balk en ben meteen spuit 11..
[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 24-08-2011 11:12 ]
Ik zie een patroon: ik denk dat het gewoon aan het 'je' deel ligtzeef schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:09:
As said : Zet je 't standaard uit is het niet goed. Zet je het ding standaard aan : ook niet goed.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik moest hardop lachen om die zinZerora schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:36:
[...]
Jezus Christus... Daar ben ik dus totaal overeen gelezen.
Dan maken we daar toch een pref van?zeef schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:09:
As said : Zet je 't standaard uit is het niet goed. Zet je het ding standaard aan : ook niet goed.
Anyway; ik zie 't probleem niet zo om eenmalig iets uit te moeten schakelen. Een linkje naar de prefs (desnoods met een fragmentidentifier zodat de juiste pref meteen in beeld staat) in de "banner" lijkt me meer dan voldoende.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pas je dat toe op vacaturebanners (of eventuele toekomstige dingetjes) dan zou je 'Verberg tijdelijk' (dus alleen dan even) en 'Verberg altijd' (alle banners, overal) van kunnen maken ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 24-08-2011 12:02 ]
The devil is in the details.
Ik denk, om het leuk te houden voor iedereen, dat er nagedacht moet gaan worden om dergelijke banner modulair en/of dynamisch te gaan te maken, zodat je meerdere informatiestukken op 1 plek kan gaan wegzetten.
Het is voor de aboloze userts/lezerts een adsense balk en dan of productkoppelingen of vacatures. Niet en/en/en.Zerora schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:46:
Ik denk dat iets heel anders met die features moet gaan doen. Want zeg nou zelf. Een advertentiebanner, productkoppelingen, tags-balkje en nu dan de vacaturebanner zo allemaal bij elkaar kost wel erg veel ruimte allemaal.
Ik denk, om het leuk te houden voor iedereen, dat er nagedacht moet gaan worden om dergelijke banner modulair en/of dynamisch te gaan te maken, zodat je meerdere informatiestukken op 1 plek kan gaan wegzetten.
Zo scherp als een voetbal!
Ik heb geen idee maar het gegeven dat je ze daarom alleen al aan zou laten staan levert je een welgemeendReptile209 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:54:
Levert het Tweakers nog wat op als ik ze alleen laat tonen (dus niet klik)? Zo niet, dan zet ik ze uit, zo wel dan scroll ik wel door.
Ik wilde dit ook voorstellen:
Dit lijkt me een goede manier om te zorgen dat iedereen de feature in ieder geval een keer te zien krijgt, maar omdat 'ie makkelijk uit te schakelen is, heb je niet het idee dat je 'm opgedrongen krijgt.Hooglander1 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:12:
Kruisje rechtsbovenin zo'n banner die on-click vraagt of het eenmalig is of voor altijd weg moet bergen?
Och, ik ben te gierig voor een abo, dus als ik dan zo een steentje kan bijdragenzeef schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:17:
[...]
Ik heb geen idee maar het gegeven dat je ze daarom alleen al aan zou laten staan levert je een welgemeendop.
Zo scherp als een voetbal!
Dit topic is gesloten.
![]()