welke mmorpg nu te starten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik wil graag weer een mmorpg gaan spelen. nu zijn er heel erg veel. heb gekeken op mmohut.com en mmorpg.com en zie door de bomen het bos niet meer. heb WOW gespeeld wat ik als sspel erg goed vind. alleen om er nu weer mee te starten is denk niet handig. denk dat er voornamelijk alleen maar die hards nog zijn. lotr online gespeeld tot level 65 en alles zo ongeveer gedaan. mis alleen het pvp gedeelte daar heel erg.

heb van alles gezien. age of conan en d&d online, maar ook runes of magic die volledig gratis is.

kan iemand mij helpen met het maken van een keuze?

een betaalde vind ik niet erg. maar ook gratis. wil graag een grote player base. (maakt het toch leuker) en ook wat PvP erbij en zeker veel te doen. graphics hoeven niet state of the art te zijn, maar alsof je teruggaat naar het jaar 1999 vind ik ook niet heel veel. please help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 17:48
Dragon Nest, erg populair in Korea.. Nu open-beta in Europa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
WoW kun je nu juist prima mee beginnen. hele begin content is revamped en er zit overal een veel betere tutorial achtige dingen bij dan vroeger. ook is het levelen nu een stuk sneller dan voorheen, al was het alleen al om het feit dat je flightpath's nu krijgt als je zover bent.

Voor de rest blijft WoW gewoon de beste MMO die er is , qua support en gameplay.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-04-2020
WoW starten is nog nooit zo makkelijk geweest dus dat is een lage drempel op zich (en word met komende patch /nog/ makkelijker). Niet de MMO voor een grootse uitdaging op zich, maar de add-ons maken het geheel wel lekker vloeiend en customizable.

LotRo krijgt f2p access tot een vernieuwde versie van mPvP eind September, maar wPvP ga je daar niet vinden.

Dragon Nest staat ook op mijn to-do lijst; f2p, uitgever heeft meerdere goed lopende (f2p) MMO's al en goeie berichten gezien erover.

Eve is niet mijn ding, maar moet je zeker ook eens naar kijken. Rift is ook best aardig, meer een evolutie van WoW dan een kloon of zo. Zou ik zeker de trial van doen als WoW je beviel. Allods Online is wel grappig op zich, ook f2p. Black Prophecy is een f2p space combat MMO zeg maar. World of Tanks als je eens iets anders wilt en niet vies bent van een aardige grind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
RIFT was mijn laatste MMO, leuk spel. Aardige playerbase ook. Tenminste, toen ik stopte. Ik speel het al sinds een paar maanden niet meer omdat ik een beetje klaar ben met het MMORPG genre. Maar het is een goed alternatief voor WoW. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind zelf WoW toch wel één van de beste MMO"s. In bijna alle andere MMO's is het toch vooral veel wachten en doelloos grinden. Eerlijk gezegd weet ik niet of het nog steeds zo is (ik heb al een halfjaar geen WoW meer gespeeld), maar WoW is zeer casual-friendly. Iedereen kan erin stappen, en diehard gamen komt eigenlijk niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
'wachten' en '(doelloos) grinden' is altijd een beetje eigen keus, ook in WoW (en zelfs in WoT tot op zekere hoogte :P).

'Beste' wat je ken doen, is gewoon spellen uitproberen (liefst op 2 verschillende servers ook en voorbij de gebruikelijke intro zone). Niet alleen het spel op zich moet je een beetje liggen, maar de mensen om je heen ook.

Perfect World was ik vergeten te vermelden. Schint geweldig te zijn maar zelfs nooit echt naar gekeken.

(Dragon Nest dit weekend maar eens installeren. Beetje cartoony, zelfs na WoW, maar ziet er toch wel heel goed uit op papier/in reviews :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat zijn allemaal weer super suggesties. ben ook benieuwd of er nu nog mensen zijn die met WOW begonnen zijn. het spel is uiteraard 1 van de meest uitgebreide spellen die er is. het spel beviel mij ook zeker.

rift heb ik trouwens ook geprobeerd, maar dat vond ik eigenlijk een soort WOW maar dan met mooie graphics. na tot level 25 te zijn gekomen merkte ik toch wel dat het geen WOW was en WOW eigenlijk een stuk beter is dan RIFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Er bestaan ook private servers O-) meer zeg ik er niet over.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
private servers hoeft niet voor mij... ik ben namelijk wel bereid om te betalen voor games :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

SW:TOR lijkt me een goede keuze. Is nog niet uit maar dan zit je er gelijk bij van het begin. Vind ik persoonlijk ook altijd wel geinig.

Story focussed en fully voiced game wat een geweldige PvE ervaring geeft en PvP genoeg met pvp lakes en HUTBALL!, al helemaal op een PvP server ofc.

Heb de C.E. al gepeorderd. :)

[/advertisement]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
Dragon Nest is US open beta met een block voor niet-US locaties :(
(als je nexxon games probeerd, let op dat je naar de EU site gaat, niet de .com)

Kijk, er daarom moet je gewoon proberen. Ik ken niemand die WoW remotely zo goed vind als Rift bv. ;)
(private servers draaien vaak een emulatie van WoW, dat schijnt niet illegaal te zijn trouwens :P)

SW:TOR ben ik voorzichtig nieuwsgierig naar. -Kan- geweldig zijn, kan een ramp zijn. Maar zal sowieso wel een Trooper maken om los te hakken op alle kinders met een lightsaber en beetje l33t naam >:)

Ik probeer ook ff een game te bedenken waar je nog actieve wPvP hebt omdat je dat aangaf maar kan zo niet echt wat bedenken. Meeste nieuwe(re) games laten het toch wel weg ook meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:00:
private servers hoeft niet voor mij... ik ben namelijk wel bereid om te betalen voor games :D:D
+1

Private servers zijn lame. ten eerste werken ze vaak voor geen meter, en ten 2'de , speel dan geen MMO. je betaald ook voor content upgrades en gebruik van de servers, en dat is bij blizzard gewoon erg goed geregeld. sorry, maar voor spelers die op private , gehackte bagger servers spelen heb ik geen respect.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 08:15
Bovendien verpest dat veelal de gehele ervaring. Toen ik dat eens tijdelijk gedaan had en weer op officieel ging spelen voelde alles zo veel minder leuk. Thank god dat vlak daarna weer nieuwe content kwam enzo maar anders.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:43:
kijk dat zijn allemaal weer super suggesties. ben ook benieuwd of er nu nog mensen zijn die met WOW begonnen zijn. het spel is uiteraard 1 van de meest uitgebreide spellen die er is. het spel beviel mij ook zeker.

rift heb ik trouwens ook geprobeerd, maar dat vond ik eigenlijk een soort WOW maar dan met mooie graphics. na tot level 25 te zijn gekomen merkte ik toch wel dat het geen WOW was en WOW eigenlijk een stuk beter is dan RIFT
Je kan nu zeker nog met WoW beginnen, ik ben laatst weer gaan spelen nadat ik al anderhalf jaar niet meer had gespeeld en hoewel het niet leuk was mijn oude epics weg te doen voor greenies is het nog steeds een erg leuk spel.
Vooral het levelen gaat nu een stuk sneller en alle quests die je level 1-58 doet zijn helemaal vernieuwd en het geheel is gewoon een heel stuk gestroomlijnder als vroeger waardoor het weer leuker is :)

Verder zijn er ook nog meer dan genoeg mensen die niet op het maximum level zitten, tegenwoordig met het nieuwe cross-realm LFG systeem heb ik ook op mijn level 43 rogue binnen 5 minuten een hele dungeon groep gevonden :)
Enne alleen nog maar die hards op wow?
Hoewel er wel wat spelers weg zijn gegaan zijn er zo ver ik weet nog steeds 11 miljoen actieve spelers en heeft WoW daar nog het grootste aantal spelers van alle MMO's mee en dat zijn zéker niet allemaal die hards ;)

Edit: overigens is de eerste uitbreiding (The Burning Crusade) een tijdje geleden ook gratis gemaakt voor iedereen wat dus betekent dat je voor 15 euro het basisspel+eerste uitbreiding+1 maand gratis spelen hebt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Redblader op 20-08-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Visgek24 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:43:
[...]

+1

Private servers zijn lame. ten eerste werken ze vaak voor geen meter, en ten 2'de , speel dan geen MMO. je betaald ook voor content upgrades en gebruik van de servers, en dat is bij blizzard gewoon erg goed geregeld. sorry, maar voor spelers die op private , gehackte bagger servers spelen heb ik geen respect.
Ook ik vind dat je gewoon betaald moet spelen, maar private WoW servers zijn helemaal niet meer zo lame als bijv. 5 jaar geleden.
De laatsten die ik heb geprobeerd waren ziek professioneel. Gewoon 2000 spelers lag free online. 99% Wotlk content.
Het zijn ook geen gehackte servers, maar emulators die door een zeer fanatieke community zoals ze noemen 'blizzard like' gemaakt worden.

Het enige nadeel van deze private servers is dat die quad core server die per maand 4tb verstookt best wel wat kost, dus dat de eigenaar probeert om mensen te laten betalen voor special items. Aangezien de content in een MySQL database staat heb je daardoor toegang tot de items en hun statistieken/eigenschappen, dus als je eenmalig bijv. 10 euro dokt krijg je daarvoor een overkill item die helemaal niet blizzardlike is

Daarnaast stikt het daar van de no-life pubers die op een of andere manier nooit naar school hoeven en je voor rotte vis uitschelden, om dingen waar je niet achter komt. En dan de oostblokkers die zich naar lvl 80 botten en waar niemand op let.

Maar goed, ook ik zoek een nieuwe MMORPG. Heb besloten om op ArcheAge te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie Atari
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:53
Heb enkele jaren Anarchy Online gespeeld, betaald. Ook gratis prima te spelen overigens. Enorme werelden ook (shadowlands zijn erg mooi) in een futuristische setting. Graphics zijn enigszins gedateerd, alhoewel zeker niet slecht. Veel storybased missies zijn solo te spelen, los van de dynamische missies die solo of met team te spelen zijn. Je kunt ver solo komen zonder je gelijk druk te hoeven maken om een team te vormen. Overigens zijn teams redelijk makkelijk te vormen bij bekende missie startplaatsen of andere hot spots.
Veel mogelijkheden voor pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Anarchy Online is echt een aanrader ja.
Heb het zelf ook jaren gespeeld, ben er op het moment een beetje klaar mee, maar eens in de maand log ik nog wel in op mn froob account en dan weet ik weer wat ik bij de andere mmorpg's mis :P

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
navi24 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:52:
Dragon Nest, erg populair in Korea.. Nu open-beta in Europa!
Ik ben ook een paar uur bezig geweest om deze aan de praat te krijgen maar is niet gelukt. NA versie kom ik maar niet in, IP block, en de SEA versie is zo traag dat ik er maar niet in kom. Dat wordt nog héél lang wachten helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
even helemaal wat anders. Heb je ooit van world of tanks gehoord. Dat is een shooter met tanks uit het tijdperk van de tweede wereldoorlog. Een tijd geleden was ik net als jou op zoek naar een vervanger van wow en na verschillende spellen kwam ik uit bij WOT. Zeer verslavend spel en een gezellige tweakers clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
was weer begonnen met WOW, maar ben binnen een dagje al level 20. moet zeggen dat ik het ook een stuk minder vind. alles is veel te makkelijk gemaakt. pets geen happiness meer. geen voeding meer. geen arrows meer kopen. alles staat aangegeven waar je heen moet. geen uitdaging meer bij bosses. zelfs de dungeons zijn makkelijker gemaakt. weinig uitdaging dus om te levellen... ga er dus weer mee stoppen.

World of Tanks lijkt me misschien wel wat. las alleen dat je bijna nooit een game kon vinden, maar dat was een ouder bericht. hoop dat dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Je vind bij WoT bijna altijd in een seconde of 10 een game, er zijn meestal rond de 15k mensen online, dus een game vinden is nooit echt een probleem. Zelfs in de beta was dit al geen probleem, dus ik vraag me af waar dat bericht vandaan komt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet niet zo snel waar ik dit bericht heb gelezen, maar heb het ooit gezien. wel goed om te horen dat dit niet merer het geval is. ga deze zeker proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vind WoT niet echt een vervanger voor een MMORPG, het is gewoon een tactical tank game, heeft verder niets met RPG te maken.

Als je fan bent van Starwars zou ik zeker daar op wachten. Maar ik ben in het geheel uitgekeken op MMO's omdat ze bijna allemaal het zelfde zijn. En extra langdradig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Bulls schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:34:
Ik vind WoT niet echt een vervanger voor een MMORPG, het is gewoon een tactical tank game, heeft verder niets met RPG te maken.
Het heeft wel degelijk RPG invloeden die fatsoenlijk geïmplementeerd zijn maar het is niet te vergelijken met een MMORPG zoals WoW oid.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pak gewoon de weekly recap samen met de first view van MMOhut, kom je bergen MMO's tegen die je allemaal kan proberen. WoW heb ik nog een 2 weekjes gespeeld om dailies te blijven 'farmen' (heee, daar is je grind dus) voor vriend die op vakantie ging, was meteen weer genezen van het spel.

Zitten ook leuke casuals tussen, 2.5D games zoals dragonica zijn ook best vermakelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Ik heb gisteravond weer eens Dragon Nest SEA geprobeerd en die is dus wel vrij toegankelijk voor europa! Was denk ik gewoon een ernstige lag op de server. Ik kon gisteravond prima spelen :D

Overigens is deze game wel weer eens wat anders dan alle andere MMORPG's die ik heb gespeeld. Geen target select maar echt richten, combos en eigen 'instances' in de 'gevaarlijkere' gebieden. Dit kun je saai vinden maar zo heb je nooit het probleem dat andere die 'ene' mob net voor je neus killen :)

Ik vermaak mij denk ik nog wel even in deze beta...

[ Voor 48% gewijzigd door Splendid op 22-08-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Volgens mij heb ik Guild Wars nog niet voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zhalix schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:02:
Volgens mij heb ik Guild Wars nog niet voorbij zien komen?
Dat is niet echt een nieuwe MMO. Mooiste is met een grote groep aan iets nieuws te beginnen.
Ik heb dat destijds gehad met Silkroad en Last Chaos. Erg vermakelijk.

Maar ik kijk altijd het free to play lijstje af op http://www.mmorpg.com/

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
junglebeast schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Dat is niet echt een nieuwe MMO.
deel 2 wel :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
junglebeast schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:09:
[...]

Dat is niet echt een nieuwe MMO. Mooiste is met een grote groep aan iets nieuws te beginnen.
Ik heb dat destijds gehad met Silkroad en Last Chaos. Erg vermakelijk.

Maar ik kijk altijd het free to play lijstje af op http://www.mmorpg.com/
Nieuw is het zeker niet, maar het wordt nog wel actief gespeeld. Overigens is Anarchy Online vééééééééééééél ouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

GW 2 is nog niet uit dus kun je die ook niet nu starten. :)

Ook wel handig is om met een vriend(in) of vrienden iets te gaan proberen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

junglebeast schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

GW 2 is nog niet uit dus kun je die ook niet nu starten. :)

Ook wel handig is om met een vriend(in) of vrienden iets te gaan proberen.
Dat wel ja word rap saai alleen

Weet iemand die MMORPG waar je poppetje ouder word naar maten je speelt? _/-\o_ kan hem niet herinneren

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Wow is zeker nog wel te doen. Al helemaal met de sociale leveling guilds. De die hards, die zijn er ook ja, en daar zal je niet echt mee in aanraking komen of last van hebben.

Vooral de gerevampte content 1-60 is grappig om te doen als je op nieuw begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowsin
@darkangle
WoW was al afgevallen voor de OP omdat het -te- simpel en makkelijk is nu.
(Heb overigens nooit het nut van leveling guilds in WoW begrepen maar zeker sinds WotLK zijn ze overbodig omdat, zoals de OP ook al zei "effortless gameplay/leveling" het toch wel rap heeft overgenomen).

@Splendid;
waarzo heb je de client vandaan voor SEA Dragon Nest? En is het allemaal een beetje leesbaar/begrijpelijk? :)

@yxz
ken er well een paar waar je ken trouwen / adopteren, telt dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Paar games die ik wil aanraden:

Runes of Magic: Free to play, heeft veel weg van WoW, qua graphics en UI. 2 Rassen in het spel op dit moment, te weten Elfs en Humans. Echter, het spel beschikt over een vrij uniek dual class systeem. Zo kun je dus als Warrior, ook een Mage levelen. Elke 5 levels beginnende vanaf level 10, krijg je dan een unieke skill. Let wel op, dat deze skills anders zijn, als je begint als Warrior en daarna pas Mage oppakt. Deze unieke of zogeheten "Elite" skills, zijn dan anders. Op deze manier zijn er heel veel class combinations mogelijk en kan het zijn dat je 2 resource systemen door elkaar gebruikt. Dit kan handig of lastig zijn. De wereld van het spel ziet er redelijk standaard uit, wederom vergelijkbaar met WoW. De muziek is niet echt spannend in deze game. Regelmatig content updates en een redelijk grote playerbase.

LotRO: Sterk verhaal gedreven, F2P accounts hebben enkele restricties mbt character creation en slots per server. Veel singleplayer content, maar tegelijkertijd voelt het soms meer als een singleplayer game aan, dan als een MMO. Heeft wel de authentieke LotR sfeer, en veel dingen zien er herkenbaar uit van de films. De muziek is erg mooi, de graphics goed verzorgd en de classes zijn erg leuk uitgewerkt. Het is mogelijk om "betaalde" content vrij te spelen, omdat je met veel opdrachten zogeheten Turbine Points kan vrijspelen. Echter is dit vrij ineffectief, en niet echt aan te raden, tenzij je een fantatieke speler bent.

DDO: Grafisch overeenkomstig met LotRO, zelfde engine, zelfde producer, maar toch een wereld van verschil. Maakt gebruik van de D&D 3.5 regelset (kan ik hier niet echt uitleggen), maar de classes en multiclass mogelijkheden zijn groots en veel. Je levelt heel anders dan je gewent bent, evenals bijv. stat allocatie. je hebt heel veel vrijheid om een character te bouwen, maar als leek zijnde, zou je het beste wat tutorials kunnen lezen/kijken. Ook hier weer het Turbine Point systeem, en zelfde soort ristricties als LotRO.

Champions Online: Spel leent zich bui uitstek voor RPen, je kan een poppetje van scratch opbouwen, maar ik vind de beperkingen voor de F2P accounts iets teveel van het goede. De wereld is helaas ook wat klein, met slechts 3 echte zones, maar qua gameplay zit het wel goed. De systeem eisen liggen wel een stapje hoger dan eerder genoemde games. Het spel kent een vrij goede comicbook achtige feel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
yzx schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Weet iemand die MMORPG waar je poppetje ouder word naar maten je speelt? _/-\o_ kan hem niet herinneren
Warhammer Online dacht ik? En het is level-geassocieerd, op level 1 heeft een dwarf een kleinere baard dan op een hoog level. (Althans, zo ging het volgens EA Mythic)

Edit:
Gevonden:
http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Strength_indicator

[ Voor 8% gewijzigd door ItMeAedri op 22-08-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Dowsin schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:05:
@Splendid;
waarzo heb je de client vandaan voor SEA Dragon Nest? En is het allemaal een beetje leesbaar/begrijpelijk? :)
http://dn.cherrycredits.com/ Is gewoon engels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nazanir schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:14:
Champions Online: Spel leent zich bui uitstek voor RPen, je kan een poppetje van scratch opbouwen, maar ik vind de beperkingen voor de F2P accounts iets teveel van het goede. De wereld is helaas ook wat klein, met slechts 3 echte zones, maar qua gameplay zit het wel goed. De systeem eisen liggen wel een stapje hoger dan eerder genoemde games. Het spel kent een vrij goede comicbook achtige feel.
Dan kies ik City of Heroes ruim boven CO, CoH gaat als het meezit volgende maand F2P (issue21), waar een stuk minder restricties zitten (ok, chat is wat irritant, maar met een kleine uitgave heb je dat er ook direct uit).

En Dragon Nest gaat Nexon toch ook draaien? Zal met de tijd (heeeele lange tijd) hopelijk Nexon europe het ook gaan draaien, zoals Vindictus.
(http://dragonnest.nexon.net/ US heeft hem dus al :/ )

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2011 17:00 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Dowsin schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:05:

@yxz
ken er well een paar waar je ken trouwen / adopteren, telt dat? ;)
Zhalix schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:17:
[...]

Warhammer Online dacht ik? En het is level-geassocieerd, op level 1 heeft een dwarf een kleinere baard dan op een hoog level. (Althans, zo ging het volgens EA Mythic)

Edit:
Gevonden:
http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Strength_indicator
Nee die Warhammer ken ik, maar het was echt je begon als kind en 1week in RL gespeeld was 1jaar ouder ingame ofzoeits was op MMOHUT voorbij gekomen maar heb echt iets beter te doen dan 2000 filmpjes te zien

zoektocht is no altijd nutteloos geweest al heb ik grappige dingen gevonden

edit: dragons nest krijg ik maar niet geproxied voor op de US servers te spelen B) Nexon is de Vevo van gaming ;w

[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 22-08-2011 21:45 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
World of Tanks nu effe gedownload. moet er wat meer tijd in steken uiteraard, maar balen dat als je dood bent je moet wachten. je kan dus niet lekker doorspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Net de WoW trial versie maar weer eens geprobeerd (heb eind vorig jaar nog onder sub gespeeld) maar vond het toch niet zoveel aan. Het feit dat je met de toetsen moet lopen vind ik al storend. Ik heb liever top down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:55

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:48:
World of Tanks nu effe gedownload. moet er wat meer tijd in steken uiteraard, maar balen dat als je dood bent je moet wachten. je kan dus niet lekker doorspelen
Nee hoor. Klik 'exit battle' en je kan de volgende beginnen. Vooropgesteld dat je meer tanks in je garage hebt.
Als de battle is afgelopen krijg je keurig bericht over het resultaat en worden de xp en credits uitbetaald. (en de ksoten voor ammo en reparaties er afgehaald )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

SinergyX schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 16:55:
[...]

Dan kies ik City of Heroes ruim boven CO, CoH gaat als het meezit volgende maand F2P (issue21), waar een stuk minder restricties zitten (ok, chat is wat irritant, maar met een kleine uitgave heb je dat er ook direct uit).

En Dragon Nest gaat Nexon toch ook draaien? Zal met de tijd (heeeele lange tijd) hopelijk Nexon europe het ook gaan draaien, zoals Vindictus.
(http://dragonnest.nexon.net/ US heeft hem dus al :/ )
Klopt, ik zit op CoH te wachten, maar CO was al eerder F2P, dus had ik die alweer een half jaartje geleden opgepakt. CoH kent inderdaad veel minder F2P restricties. Met de overname van Perfect World Entertainment van CO, hoop ik dat misschien een groot aantal restricties eruit gaan, omdat hun meeste games ook echt F2P zijn (zoals Perfect World Online), maar daarover is nog niet echt iets bekend.

Nexon heb ik echt nul komma nul vertrouwen in. Dungeon Fighter Online is bijv. nooit naar Europa gekomen, mensen roepen al dag en nacht dat ze Vindictus in Europa willen. Eind vorig jaar, zou er al een beta voor Vindictus EU zijn, maar we zijn alweer een jaar verder, en er is nog steeds weinig over te merken, buiten een berichte dat ze beloofd hadden Q4 van dit jaar alsnog de beta te houden. Beetje te laat, want ik verwacht tegen die tijd CoH wel meer te spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Dragon Nest Europe :)

http://dn.cherrycredits.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Bulls schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:14:
Net de WoW trial versie maar weer eens geprobeerd (heb eind vorig jaar nog onder sub gespeeld) maar vond het toch niet zoveel aan. Het feit dat je met de toetsen moet lopen vind ik al storend. Ik heb liever top down.
Hoeft niet per-see buiten dat je de keys zelf kan instellen is er ook een optie (in instellingen) voor 'point-to-move' waarbij je op een locatie op de grond kan klikken met de muis en je char gaat daar heen zoals in veel top-down RPG's gebruikelijk is.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Laatst online: 10-11-2024
Zit zelf ook een beetje te kijken welk spel ( mmo of niet ) ik nu kan gaan spelen.
Heb nu al een tijdje eve online geprobeerd maar nu ik grotendeels alle aspecten daarvan heb gezien vind ik het op alle gebieden van een mmo, pvp en pve nogal zwaar tegenvallen.
WoW heb ik behoorlijk lang gespeeld dat spel is zo goed als dood voor mij.
World of tanks speel ik ook af en toe, maar die saaie grind van alle tanks naar de hoogste tier begint af en toe behoorlijk te vervelen.
Ook best lullig als ze na een 2 weken grinden naar tier 10 vervolgens besluiten om die tank te nerfen ^^.

Zit nu nog te wachten op swtor, maar ja tot die tijd moet ik nog wel wat te doen hebben als hobby ^^.

[ Voor 21% gewijzigd door Daisai op 24-08-2011 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik zelf ook blijf wachten tot SWTOR. alle andere zijn wel leuk maar er gaat niets boven een nieuwe beginnen met zijn allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nazanir schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:34:
Nexon heb ik echt nul komma nul vertrouwen in. Dungeon Fighter Online is bijv. nooit naar Europa gekomen, mensen roepen al dag en nacht dat ze Vindictus in Europa willen. Eind vorig jaar, zou er al een beta voor Vindictus EU zijn, maar we zijn alweer een jaar verder, en er is nog steeds weinig over te merken, buiten een berichte dat ze beloofd hadden Q4 van dit jaar alsnog de beta te houden. Beetje te laat, want ik verwacht tegen die tijd CoH wel meer te spelen.
Ze waren op Gamescom goed aanwezig en hadden de speelbare versie ook beschikbaar, dus lijkt erop dat ze nu wel doorzetten. Maar als ze de XE versie willen hebben, zijn ze weer afhankelijk van de devolopers, en de ervaring met europese releases van aziatische development.. niet goed :P

CoH gaat nog wel zeker een maandje duren, hardware upgrades gingen niet echt goed en beta server heeft nog steeds rare issues. Voordeel, alles ziet er wel een heel stuk mooier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
[verkeerde window]

[ Voor 88% gewijzigd door MSalters op 26-08-2011 20:24 ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:27

Franko P.

Hit it.

Ik heb Runescape ook nog niet voorbij zien komen.
Zowel f2p als p2p, je kan gaan pvp-en, boss hunten én een grote playerbase.

Graphics zijn (zeker nu ze tegenwoordig druk bezig zijn alles te upgraden) niet slecht. Niet state of the art, maar toch ook niet tenenkrommend lelijk.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

eve online is ook gaaf. learning curve is wel iets hoger als WoW

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
net met dragon nest begonnen, leuk spel speelt lekker nog wel wat lag hier en daaar maar het is nog maar een beta en speel ook op de sea servers volgens mij...

aan te raden om ff te proberen nu het nog in beta is

Verwijderd

Topicstarter
ben toch weer terug. was effe begonnen met Rift, maar dat doet het toch niet voor me. AION ook niet. zijn beide beetje button bashing weinig diepgang.

nog andere tips van mensen? mag gewoon betaald zijn?
ben bang dat het wachten gaat worden op een nieuwe. WOW is en blijft de beste denk. komt ook omdat ze al zo lang bestaan, maar om daarmee te beginnen is denk wel lastig. al die mensen die alles al weten en dus weinig mensen die de game als nieuw ervaren...

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08
(jarig!)
LotrO al eens geprobeerd, de eerste 30 lvl's zijn sowieso prima gratis te doen

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:05:
ben bang dat het wachten gaat worden op een nieuwe. WOW is en blijft de beste denk. komt ook omdat ze al zo lang bestaan, maar om daarmee te beginnen is denk wel lastig. al die mensen die alles al weten en dus weinig mensen die de game als nieuw ervaren...
Als je een game nog steeds als 'beste' ziet, zal er geen andere game zijn die dan mogelijk beter is.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:05:
ben toch weer terug. was effe begonnen met Rift, maar dat doet het toch niet voor me. AION ook niet. zijn beide beetje button bashing weinig diepgang.

nog andere tips van mensen? mag gewoon betaald zijn?
Ik wacht op The Old Republic.
Als het goed is komt die over een paar maandjes uit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Mabinogi?
Pagina: 1