slot1-FC-pga converter cooler

Pagina: 1
Acties:

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Hallo,

Vraagje: Ik wil m'n Asus P2B-F upgraden met een CellyII 533mhz. Heb daar dus een converter voor nodig. Iemand enig idee wat voor cooler goed op zo'n converter past? Ik ga er van uit dat als je hem overclocked, je aan de standaard cooler niet genoeg hebt.

Bij de weg, weet iemand of er nog verschil is tussen converters? Beter of slechter dus?

thx, Worsie

Verwijderd

Voor een CellyII weet ik niet of die er al zijn, maar ze komen vast en zeker.
En dan zou ik de I Will en Abit eens in de gaten houden.(van I Will weet ik dat ze gaan komen)

De cooler kan elke goede OC-cooler zijn voor een socket 370/FC-PGA.

• worsie
I Will??

Converter bedoel je. Ik weet dat er al goede converters zijn. Die van Asus zelf kan ook FC-PGA aan. Er zijn er vast nog wel meer.

Maar die cooler is dus niet echt een probleem.

Bedankt.

Verwijderd

Abit en Iwill hebben dit moment de beste slotkets (lees converters) in huis. De koeling die je erop wilt zetten ligt helemaal aan wat je wilt (uitgeven).
Relatief goedkoop zal een Golden Orb zijn of anders een Alpha FC-PAL3065.
Golden Orb = goed
FC-PAL3065 = the best of the best

Greetinz

Newt

• worsie
DAMN! Niet mis voor een cooler, 120 ballen! (Alpha dus).

Nou ja, dan zal ie wel errug goed zijn.

OK bedankt voor de info, ik zal eens gaan zoeken naar Abit en Iwill. Ga nog eens nadenken over de cooler. Wil dat ding natuurlijk wel zo hard mogelijk laten draaien.

p.s. Als ik het goed begrepen heb in die string over lappen (daar gaf jij ook commentaar als ik het goed heb)heeft dat geen zin bij een FC-PGA (de core zit dan toch al tegen de cooler aan?).

O ja, thx voor de info, OC-shop :)

Verwijderd

p.s. ..klopt helemaal
en You welcome!

Greetinz

Newt
Pagina: 1