Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 11:30
Hallo, ik gebruik als toetsenbordindeling altijd Verenigde Staten (internationaal)
Daarop staat hij nog steeds ingesteld maar plotseling werken de dode toetsen niet meer.
Als ik op de toets druk voor een hoge komma of dubbele haakjes gebeurt er niets, hou ik de knop ingedrukt dan verschijnen er meerdere losse hoge kommas. Ik kan dus geen klinkers met tremas of accenten meer maken.
Ik heb een screenshot van mijn huidige Taal en toetsenborden instelling gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img7/3176/38toetsenbord.png

Heeft iemand enig idee wat er verkeerd gaat, uit de helppaginas van MIcrosoft en topics op andere fora wordt ik ook niet veel wijzer, opnieuw opstarten en een andere indeling toevoegen, vervolgens de vs internationaal verwijderen en er opnieuw inzetten helpt helaas ook niet.
Ctrl+Shift en Alt+Shift werken ook niet, ik heb immers maar een toetsenbordindeling omdat ik het altijd vervelend vond als ik hem per ongeluk omschakelde naar Nederlands.

Wanneer ik een andere taal installeer bijvoorbeeld EN Engels (verenigde staten) en dan de toetsenbordindeling Verenigde Staten internationaal instel werken de dode toetsen wel weer maar heb ik het probleem dat Office en andere programmas de correctietaal ook standaar op Engels isntellen.

Alvast bedankt,
Rob

[ Voor 12% gewijzigd door rob2911 op 20-08-2011 13:58 ]

rob2911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eens een andere taal installeren en dan NL + VS toetsenbord weggooien, en daarna weer opnieuw toevoegen? Je kan ook even proberen je toetsenbord via hardwarebeheer weg te gooien en opnieuw te laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
Het helpt niet als ik het toetsenbord NL + VS weggooi, dat had ik al geprobeerd, ik zal eens het toetsenbord opnieuw installeren bij apparaatbeheer

rob2911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
Dit is echt heel raar, ik heb de toetsenbord drivers opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds werkt NL + VS int niet zoals het hoort. EN + VS int werkt wel gewoon met dode toetsen maar ik wil graag gewoon NL + VS int
Wat kan het probleem zijn?\
Ik heb zelfs al een uitgebreide virusscan uitgevoerd met Norman maar er zijn geen infecties gevonden...
HELP!

rob2911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2911
Oke het probleem is opgelost:
Ik heb nadat ik de driver opnieuw heb geïnstalleerd alle Nederlandse toetsenbordindelingen verwijderd en Engels + Vs int als standaard ingesteld. Vervolgens heb ik de pc opnieuw opgestart en Nederlands + VS int toegevoegd en als standaard ingesteld en nu werkt alles weer.
Het is allemaal wel heel raar, maar ik ben blij dat alles weer werkt zoals het hoort :)

rob2911