Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Anman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:00
Hallo,

Sinds gisteren heb ik een nieuwe dell inspiron 620. Deze doet het goed op een paar dingen na, er is ook altijd wat met die dingen.
Ten eerste, als ik een scherm maximaliseer gebruikt hij de bovenste halve centimeter niet. Terwijl hjij hier wel het bureaublad laat zien.
Ten tweede, gisteren had ik word 2010 starter geopend en gebruikt en nu wil hij niet meer opstarten. Waarschijnlijk omdat er een office starter 2010 update niet wil installeren.
Daarnaast heeft dell een programma wat aangeeeft dat er een behoorlijk aantal nieuwe drivers zijn te installeren. Ik wilde dit doen, maar moest daarvoor de dell driver manager installeren. Dit heb ik gedaan, maar vervolgens blijft hij steeds zeuren om die manager en ik moet elke keer als ik een driver wil installeren die manager weer herinstalleren zonder dat er ook maar 1 driver wordt gedwonload.

Kunnen jullie me hiermee helpen? Alvast bedankt,

Anne

[ Voor 27% gewijzigd door Anman op 20-08-2011 13:35 ]

Verwijderd

Anman schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:58:
Ten eerste, als ik een scherm maximaliseer gebruikt hij de bovenste halve centimeter niet. Terwijl hjij hier wel het bureaublad laat zien.
Verwijder dell datasafe. Het verantwoordelijke programma is toaster.exe