Ik werd aangeraden om maar een eigen topic hier voor te gaan.
Ik zoek dus een 40-42 inch tv met een budget dat gaat tot ~600.
Ik kom van een panasonic 32LZD80F en dat is eigenlijk mijn vegelijkings punt, want ik wil het liefst een tv die minimaal deze evenaart maar het liefst natuurlijk beter is.
Ik gebruik de tv vooral voor tv en films kijken, en ook gaming met mijn ps3 en wii.
en ik was zelf dus op de panasonic 42s30 en de samsung 40d5000 uit gekomen in mijn budget.
Ik heb deze zowie zo al in de winkel gezien, als mede de panasonic 42G20 en 42G30, mijn vriendin zag bij deze flikkering en bij de s30 niet, verschil was wel de G's zagen we in de mediamarkt en de s30 in de block, dus misschien kan dat iets te maken gehad hebben met de verlichting in de winkels?
Natuurlijk hebben bij zo hun voor en nadelen voor zover ik gezien hebt.
40d5000
+ Plat
+nauwelijks randen.
+ 4HDMI
-Edge Led
-100 euro duurder dan de s30
?Laag stroom gebruik
42S30
+ Beeld ziet er mooier uit.
+ rond de 500 euro
-toch een kleine kans op inbranden
- Hogere piek energie gebruik
Maar mijn vraag is welke is het beste voor gaming? met input lag enzo, ik kan van deze tv's hier niet zo heel veel over vinden alleen in een samsung topic hier, met de melding dat iemand met de d5000 dit niet waarneemt.
En is er in die prijs klasse misschien wel een betere tv te vinden?
Ik zoek dus een 40-42 inch tv met een budget dat gaat tot ~600.
Ik kom van een panasonic 32LZD80F en dat is eigenlijk mijn vegelijkings punt, want ik wil het liefst een tv die minimaal deze evenaart maar het liefst natuurlijk beter is.
Ik gebruik de tv vooral voor tv en films kijken, en ook gaming met mijn ps3 en wii.
en ik was zelf dus op de panasonic 42s30 en de samsung 40d5000 uit gekomen in mijn budget.
Ik heb deze zowie zo al in de winkel gezien, als mede de panasonic 42G20 en 42G30, mijn vriendin zag bij deze flikkering en bij de s30 niet, verschil was wel de G's zagen we in de mediamarkt en de s30 in de block, dus misschien kan dat iets te maken gehad hebben met de verlichting in de winkels?
Natuurlijk hebben bij zo hun voor en nadelen voor zover ik gezien hebt.
40d5000
+ Plat
+nauwelijks randen.
+ 4HDMI
-Edge Led
-100 euro duurder dan de s30
?Laag stroom gebruik
42S30
+ Beeld ziet er mooier uit.
+ rond de 500 euro
-toch een kleine kans op inbranden
- Hogere piek energie gebruik
Maar mijn vraag is welke is het beste voor gaming? met input lag enzo, ik kan van deze tv's hier niet zo heel veel over vinden alleen in een samsung topic hier, met de melding dat iemand met de d5000 dit niet waarneemt.
En is er in die prijs klasse misschien wel een betere tv te vinden?