Hoe vaker ik de FAQ's lees van facebook, hoe minder ik er van begrijp.
Ik heb een facebook, maar ook een eigen bedrijf.
Nu mengen die dingen uiteraard nog al eens, en gezien ik druk bezig was met de nieuwe website, wil ik de social media kanalen goed koppelen.
Ik heb via mijn facebook toen eens geklikt op "werkt bij [bedrijf]"
daar mijn bedrijfsnaam ingevoerd en ooit heeft 1 iemand daar eens iets op gepost/getagged.
ik weet niet meer hoe ik het heb gedaan, maar ik heb nu facebook pagina's toegevoegd (
) waarbij ik moest aangeven of het bedrijf was, of een merk, enz enz.
Die kan ik nu invullen met zo te zien commerciële content.
Echter, het is volgens de facebook policy weer strikt verboden commerciële activiteiten te promoten op een pagina, of überhaupt meer dan 1 account te hebben

het begint me dus echt te duizelen nu.
Wat is nu the way to go zonder dat ik de policy volledig aan mijn laars lap en er zo uitlig?
edit: titeltypo
Ik heb een facebook, maar ook een eigen bedrijf.
Nu mengen die dingen uiteraard nog al eens, en gezien ik druk bezig was met de nieuwe website, wil ik de social media kanalen goed koppelen.
Ik heb via mijn facebook toen eens geklikt op "werkt bij [bedrijf]"
daar mijn bedrijfsnaam ingevoerd en ooit heeft 1 iemand daar eens iets op gepost/getagged.
ik weet niet meer hoe ik het heb gedaan, maar ik heb nu facebook pagina's toegevoegd (
Die kan ik nu invullen met zo te zien commerciële content.
Echter, het is volgens de facebook policy weer strikt verboden commerciële activiteiten te promoten op een pagina, of überhaupt meer dan 1 account te hebben

het begint me dus echt te duizelen nu.
Wat is nu the way to go zonder dat ik de policy volledig aan mijn laars lap en er zo uitlig?
edit: titeltypo
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.