Turn it off and on again.
Verwijderd
Verwijderd
op mijn mobo is er in de bios een optie, indien je voeding dat toelaat, om je pc op te laten starten met je spatiebalk.
best handig
kijk anders in de handleiding van je mobo
(jaja, die moet ook een keer gelezen worden
ik heb een Logitech toetsenbord...daar zit wel iets van een START --> "Computer afsluiten" knop op...maar een echte powerknop???
duh?
of ben ik aan het
what is your major malfunction???
Verwijderd
Zal op mijn logitch cordless desktop wel niet werken, maar dat boeit eigenlijk ook niet, mijn pc staat toch bijna altijd aan vanwege
Verwijderd
Verwijderd
Dat aangaan is trouwens ook wel leuk als je een speelse kat hebt thuis
Verwijderd
Daar ken je je pc wel mee op standby zetten, maar niet aan..
Verwijderd
heb nl ook een msi kt7 pro 2a en wil dat ook doen maar volgens mij staat deze funktie nie in de bios
Verwijderd
volgens mij zijn hier sommige tweakers in de war.
je pc gaat alleen maar AAN met de spatie balk. het zou idd heel raar en dom zijn als je pc ook zou uitgaan als je op de spatie balk zou drukken.
als het niet in het boekje van je mobo is vermeld, dan heef het mobo deze functie niet.
Maar comp aanzetten met spatiebalk:
weet iemand of dat kan met mijn Abit KT7-Raid en Logitech Cordless Desktop? en zo ja: hoe?
Alvast bedankt!
Sleep, Wake up en power.
Toen ik 98lite gebruikte, deden ze allemaal hetzelfde: sleep... nu met win98 doen ze waar ze voor staan...
Wat betreft keyboard power on: dit kan je bij de meeste ATX borden in de Power Management Setup vinden.
mijn cordless desktop heeft alleen geen speciale powerknop
bedankt voor nu
Houdt in dat ie de ps/2 poort in gaten houdt. Als daar activiteit is springt je comp. aan.
Ik lees voor uit manual:
Maar het is natuurlijk makkelijker als je PC`tje gewoon elke morgen om 7 uur aanspringt.PWR Up On PS2 KB/Mouse
Set this field blabla...if you wish to use your PS2 Keyboard (by pressing the spacebar) or PS2 mouse (by clicking on the left button) to power up your computer.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Is wel makkelijk.
Je kunt in de bios dan de zogenaamde power-on key instellen.
Deze luisters naar spatiebalk, enter toets, en nog een paar dingen waaronder ook zo'n powerkey op het toetsenbord
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Verwijderd
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
ik kan in mijn bios gewoon kiezen welke key ik wil gebruiken voor power-on..(dit kan natuurlijk alleen met een atx-board..)
Tuurlijk moet het ATX zijn maar ik kan het ook heb het op ctrl + F4 zitten moet je wel ff een Jumper op je mobo om zetten
tevens gebruik ik het op mijn server want ons ma wil die nog wel een uit zetten maar dat kan niet zonner in te loggen en de Power knop heb ik lekker dus niet aan gesloten
Ons ma boos
Als ik op sleep drukte ging hij standby, en met wake up ging hij wer aan.
Nu det hij alleen maar stanby
Was echt wel handig.....
dit lukt nooit met een cordless keyboard
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Dat is wel jammerOp zondag 25 maart 2001 20:15 schreef The_Rat het volgende:
He, ik heb een abit ka7 en kan niet opstarten met de spatie, eerst met mijn P2b kon dan wel. Het kan bij die moederplanken niet, zelf bij de Asus A7v kan het ook niet. Deze optie zit er gewoon niet meer op. *d
Maar door de vele MSI bios updates heb ik nog hoop
Turn it off and on again.