Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Upgrade of nieuwe systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• Reight
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-11-2024
Hallo :)

Ik zit te twijfelen om mijn pc te upgraden of een compleet nieuwe systeem aan te schaffen, mijn reden hiervan is omdat bij mijn huidige systeem de fans vrij lawaaierig zijn. En aangezien ik vrij veel GTA IV PC met een graphic mod speel, genaamd iCEnchancer wat vrij zwaar is en heb daardoor veel minder fps (rond 20-30 fps, en zonder graphic mod 40-55 fps).

En ik zou later ook graag Battlefield 3 maxed out willen spelen. Ik ben ook overigens van plan, Driver: San Fransisco, Call of Duty: Modern Warfare 3, Saints Row 3 en Need for Speed: The Run te kopen, maar ik denk dat mijn huidige systeem deze games wel maxed out zou moeten aankunnen.

Mijn huidge systeem is:
- Intel Core 2 Quad Q9550 @ 3.4 Ghz + Cooler Master V8 CPU Cooler
- EVGA GTX 470SC + Zalman VF3000F
- Asus P5Q Deluxe
- Cooler Master C690
- LG BH10LS30
- LG GH22NS50
- Kingston HyperX KHX8500D2K2/4G + Kingston HyperX KHX8500D2K2/2G
- Cooler Master BC Blue LED Fan, 120mm X 2
- Corsair HX750W
- OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB
- HDD [2000 + 1500 + 1000 + 500]

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1531l6a.jpg

Nieuw systeem?
inventaris: PC

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het maken van deze beslissing.

Alvast bedankt,

Reight

Verwijderd

Ligt eigenlijk ook aan je budget, mogen we die weten?

• Reight
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:24:
Ligt eigenlijk ook aan je budget, mogen we die weten?
Rond 1400 euro

Verwijderd

In ieder geval een nieuw moederbord, cpu, ram en videokaart. Valt weinig aan te upgraden aangezien het socket 775, DDR2 etc. is. Dan zou je eventueel je kast, voeding, SSD en HDD's kunnen houden.
En als je voor 1400 alleen een nieuw moederbord, cpu, ram en videokaart wil dan kun je het dikste kopen wat er bestaat ongeveer...

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 15:22
Als dat je budget is kan je imho beter ineens een nieuw systeem samen stellen gaan up te gaan graden.
Wel kan je bijvoorbeeld je voeding en CPU koeler e.d. meenemen naar je nieuwe systeem.
Ik raad je ook aan om de BBG' s eens door te nemen. Zo zal je bijvoorbeeld te weten komen dat een i7-2600K in games weinig tot niets toevoegt.

• Reight
Jo... schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:20:
Zo zal je bijvoorbeeld te weten komen dat een i7-2600K in games weinig tot niets toevoegt.
Op de BBG heb ik eigenlijk geen negatief verhaal kunnen vinden over de i7-2600k. Ik heb wel een review gevonden waarin blijkt dat hij zelfs vrij goed is:

Intel Core i7 2600K en i5 2500K: benchmarks

Zou jij misschien de link ervan kunnen posten waarin staat dat hij in games weinig tot niets toevoegt?

Zouden jullie overigens misschien voor mij wat configuraties kunnen samenstellen? Het enigste wat ik zou willen meenemen zijn mijn hdd's en bluray brander. (SSD blijft overigens in dit systeem omdat ik 60 GB net wat te krap vind.)

Verwijderd

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen. Volgens mij wist je dat ook al...

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.