Goedeavond,
Ik heb mijn oude Steelseries Ikari laser een aantal weken terug gestuurd omdat de top laag er af kwam.
Toen de nieuwe aankwam van de garantie was, ik daar blij mee af van die standaard logitech muis.
Al snel merkte ik dat deze muis af en toe rare muis bewegen maakte, bijvoorbeeld 3 centimeter naar rechts op mijn scherm. Dit probleem is niet overgegaan ik heb alweer opnieuw contact opgenomen met steelseries maar die DENKEN dat het een software probleem is hebben wat tips gegeven die niet hebben geholpen.
Zelf weet ik het niet zeker, Zou het software of hardware zijn ? heeft iemand hier ervaring mee ? heeft iemand ideeën hoe ik dit kan verhelpen
Hier staan dingen die al gedaan heb en verdere informatie
Bios geupdate,
Chipset update,
Steelseries drivers opnieuw geinstalleerd.
Andere USB poort gebruikt (directe usb op MOBO)
De laser proberen schoontemaken
In device manager bij USB de powersafing uitgezet
Met RegEdit DisableSelectiveSuspend geactiveerd.
Andere muismatten
Geformatteerd (hoewel dit niet alleen hiervoor was, maar dit heeft ook niet geholpen)
System info:
CPU: Intel i7 870
Videokaart: Sapphire X-vapor HD5770
Mobo: Msi H57-ED65
Ram: Corsair 4Gb Ram (weet zo niet precies welke)
Ik heb mijn oude Steelseries Ikari laser een aantal weken terug gestuurd omdat de top laag er af kwam.
Toen de nieuwe aankwam van de garantie was, ik daar blij mee af van die standaard logitech muis.
Al snel merkte ik dat deze muis af en toe rare muis bewegen maakte, bijvoorbeeld 3 centimeter naar rechts op mijn scherm. Dit probleem is niet overgegaan ik heb alweer opnieuw contact opgenomen met steelseries maar die DENKEN dat het een software probleem is hebben wat tips gegeven die niet hebben geholpen.
Zelf weet ik het niet zeker, Zou het software of hardware zijn ? heeft iemand hier ervaring mee ? heeft iemand ideeën hoe ik dit kan verhelpen
Hier staan dingen die al gedaan heb en verdere informatie
Bios geupdate,
Chipset update,
Steelseries drivers opnieuw geinstalleerd.
Andere USB poort gebruikt (directe usb op MOBO)
De laser proberen schoontemaken
In device manager bij USB de powersafing uitgezet
Met RegEdit DisableSelectiveSuspend geactiveerd.
Andere muismatten
Geformatteerd (hoewel dit niet alleen hiervoor was, maar dit heeft ook niet geholpen)
System info:
CPU: Intel i7 870
Videokaart: Sapphire X-vapor HD5770
Mobo: Msi H57-ED65
Ram: Corsair 4Gb Ram (weet zo niet precies welke)