Vandaag merkte ik opeens dat ik niet meer bij mijn NAS (synology ds211) kon komen. (via Finder) Hij kwam niet meer onder het kopje "gedeeld" te staan. (eerst werd hij nog wel herkend als computer maar na een reboot, verschijnt hij helemaal niet meer.)
Ik had gevonden op Google dan je via cmd + k (in finder) de NAS kon vinden. Hier het ik het pad ingetypt want ik kan er wel via mijn browser in. Maar dan krijg ik de melding, dat er een probleem zich heeft voort gedaan. En dan ik de servernaam en IP-adres moet controleren. Maar die zijn naar mijn weten goed.
Weet iemand een manier hoe ik wel verbinding kan maken, want ik weet geen andere manieren...? (op google kon ik weinig vinden)
Alvast bedankt.
Heb een Mbp 2011 met OSX Lion, en DSM 3.2 (beta)
Ik had gevonden op Google dan je via cmd + k (in finder) de NAS kon vinden. Hier het ik het pad ingetypt want ik kan er wel via mijn browser in. Maar dan krijg ik de melding, dat er een probleem zich heeft voort gedaan. En dan ik de servernaam en IP-adres moet controleren. Maar die zijn naar mijn weten goed.
Weet iemand een manier hoe ik wel verbinding kan maken, want ik weet geen andere manieren...? (op google kon ik weinig vinden)
Alvast bedankt.
Heb een Mbp 2011 met OSX Lion, en DSM 3.2 (beta)
[ Voor 5% gewijzigd door Craztas op 19-08-2011 20:55 ]