Toon posts:

Kan iemand mij helpen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ..Ik heb een internet probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen ..Het volgende is aan de hand :
Zodra ik op een website klik of in typ in mijn browser ..Dan doet mijn laptop even een seconde of 30 niks .Daarna zie ik dat ie de website aan het laden is en dan gaat het wel snel .Eenmaal op een website heb ik geen probleem en heb ik supersnel internet en laadt website snel .Ga ik naar een andere website weer hetzelfde probleem.

Ik kreeg een keer een melding dat een website iets met DNS niet kon vinden of zoiets .
Ik ben een digibeet en hoop dat iemand mij kan helpen .
Ik heb geen idee of dit topic in het juiste subforum staat anders hoop ik dat een van de administrators mijn topic op de goede plaats kan zetten

Thanks alvast ..

Verwijderd

Haal eens bij de proxy instellingen het vinkje weg bij "instellingen automatisch detecteren"
http://www.mijn-ip.net/proxy_instellen_explorer.asp

Als die aangevinkt is kan dat een vertraging opleveren.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Ga naar een computer winkel, en vraag of ze je computer willen nakijken.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16

IEF

Why so serious?

Nee, niemand kan je helpen. GoT is namelijk geen helpdesk, en we verwachten eigen inzet van je,
ofwel, controleer zelf instellingen, en ga desnoods na (door te zoeken) wat alles betekent.

"Ik ben een digibeet" is dan ook geen excuus. Daar zijn supportdesks van bijvoorbeeld je PC leverancier voor.

Dit topic is gesloten.