Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Heb je een advies dan? Voor een Nederlandse, online creditcard??Wolfos schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:17:
Gewoon een debitcard gebruiken die iets minder exotisch is?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
MoneyBookers Mastercard pakt de iTunes/App store ook niet. Ik weet niet of er wel een NL debit kaart is? Probleem is dat niet alleen eigenaar land/naam moet overeenkomen maar de kaart al geweigerd wordt als ie door een buitenlandse bank is uitgegeven. Overigens pakt store.apple.com/nl 'm wel dus ik maar een giftcard via store.apple.com/nl besteld om Lion te kunnen downloaden, 'click&buy' ga ik liever niet mee in zee.Wolfos schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:17:
Gewoon een debitcard gebruiken die iets minder exotisch is?
Eerlijk gezegd wel een zotte policy van Apple, je kan met iedere CC duizenden euro's uitgeven aan hardware, maar voor software in de App store zit een extra beveiliging. En ook nog eens op het verkeerde niveau, als ze gewoon de kaart eigenaar zouden opvragen (zoals ze in de internet store doen) in plaats van standaard te weigeren op kaartnummer...
Dan is Apple niet de enige. Sony blokkeerde WireCard ook opeens op hun playstation platform.
Heb nu gewoon een rabobank cc. Gaat prima. Kost me 4 euro per kwartaal.
Heb nu gewoon een rabobank cc. Gaat prima. Kost me 4 euro per kwartaal.
Zolang je niet met iDeal kan betalen is het geen fatsoenlijk bedrijf.Alpha89 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:24:
Dan is Apple niet de enige. Sony blokkeerde WireCard ook opeens op hun playstation platform.
Dan weet ik wel, dat kan bij Amazon ook niet, maar die heeft geen .nl domein en rekent geen andere prijzen speciaal voor Nederland. (behalve torenhoge verzendkosten)
Pagina: 1