Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jan94
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-03-2022
Als ik op het power knop druk dan verschijnt het volgende scherm.

PB81100 HX-BC
SPL-3.03.0000 XE
MicroP(LED) 0x05
MicroP(Touch) 0x30

Serial

Ik heb geen toegang tot windows mobile. Ik heb geprobeerd om het in fabrieksstaat terug te zetten maar dat hielp ook niet.

Kan iemand mij hellpeeen :( alvast bedankt ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij wilde je in een ander topic posten:?

Welke phone gaat dit om? Heb je wat geïnstalleerd? Waar was je mee bezig? Normaliter kom je in zo'n scherm door bijvoorbeeld op te starten met je volume knop (beneden) ingedrukt te houden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Zo te zien gaat het om een HTC HD2 waar HSPL overheen geflashed is. Nu zou je dus een OS moeten installeren, anders kom je inderdaad niet echt verder. :)

• jan94
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik heb het per ongeluk in het water laten vallen. Na een dag deed hij het weer gewoon. Na een paar dagen toen ik de telefoon aan ging zetten kwam dat scherm.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo jan94 :)

Je hebt een nieuw topic geopend ipv gereageerd in een bestaand topic. Omdat ik vermoed dat dit niet de bedoeling was doe ik hier een slotje op.Mocht dit niet zo zijn dan kun je mij een dm sturen en je topicstart en topictitel aanpassen zodat ze voldoen aan Het algemeen beleid

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.