Ik zojuist mijn Asus GeForce GTX 570 DirectCUII - 1280 MB GDDR5 ontvangen nu wil ik deze op mijn voeding aansluiten echter er is mij iets niet helemaal duidelijk, namelijk er wordt 1 verloop kabel met aan de ene kant een 8 pins aansluiting en aan de andere kant een twee keer zes pins aansluiting meegeleverd, ik begrijp dat de ene acht pins in de videokaart gaat en dat aan de andere kant een twee keer zes naar de voeding moet. Echter naast de 8 pins aansluiting op de kaart zit nog een zes pins aansluiting moet hier dan ook nog een pci express kabel in?
De videokaart die jij hebt, vereist dat je 1x 8 pins erin voert en 1 x 6 pins.
Normaal gesproken bij een voeding zitten er 1 x 8 pins (die normaal in je mobo geprikt wordt) en 4 x 6 pins stekkers.
Wat jij dus doet, is de 1 x 8 pin erin en de 2 kabels aan je voeding en 1 x 6 pin vanuit je voeding ook erin. Voila.
Normaal gesproken bij een voeding zitten er 1 x 8 pins (die normaal in je mobo geprikt wordt) en 4 x 6 pins stekkers.
Wat jij dus doet, is de 1 x 8 pin erin en de 2 kabels aan je voeding en 1 x 6 pin vanuit je voeding ook erin. Voila.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Graag gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:25:
Dank je wel voor dit snelle antwoord het is mij nu duidelijk
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --