Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Bij mij werkt het altijd als ik een game op windowed mode kan zetten.
Met welke game wil je het doen?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
ik heb dat op de laptop waaraan ik een 2e monitor koppel en de laptop ziet hem dan automatisch, ik heb verder niets ingesteld.
Wel heb ik SRO op windowed staan.
Ik speel allods en die is inderdaad windowed te spelen maar dat vind ik niks. Vandaar dat ik de game dus gewoon fullscreen wil houden en dat hij ook zo blijft staan als ik op mn 2e scherm klik.
P.s. als je nu je windows taakbalk naar het 2e scherm zet verschilt windowed mode nauwelijks van full screen.
[ Voor 14% gewijzigd door ResuCigam op 19-08-2011 16:29 ]
We do what we must because we can.
Ok en hoe doe ik dit? Want dit zou wel eens de oplossing kunnen zijn danResuCigam schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:27:
P.s. als je nu je windows taakbalk naar het 2e scherm zet verschilt windowed mode nauwelijks van full screen.
Dit is mogelijk alleen zit ik dus met mn taakbalkGame op windowed + fullscreen zetten, dit kan bijvoorbeeld met wow.
[ Voor 19% gewijzigd door MetalPool op 19-08-2011 16:35 ]
We do what we must because we can.
Briljant! dit is inderdaad een grote verbetering. Nu heb ik alleen boven in beeld een balk staan met de minima en maximaliseren buttons maar dat neem ik maar op de koop toe! BedanktResuCigam schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:35:
Rechtsklik op de taakbalk, haal eventueel het vinkje weg bij lock (NL: vergrendelen) en sleep hem naar je andere monitor. Daarna weer op lock zetten.
Dan kan je toch nog windowed mode noborder gebruiken.Donnas-A schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:37:
[...]
Briljant! dit is inderdaad een grote verbetering. Nu heb ik alleen boven in beeld een balk staan met de minima en maximaliseren buttons maar dat neem ik maar op de koop toe! Bedankt
Bij de launchopties van je spel kan je dat instellen (spel.exe -windowed -noborder)
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.