Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Html spel met highscore

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

• Verbeemen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-05-2023
Beste ...

Ik ben opzoek naar een spel voor op een html pagina met een highscore.

Inleiding:
eind oktober houden we (studentenvereniging Economica Geel) onze jaarlijkse ''Bedrieg je lief TD'' (fuif).
Hiervoor ben ik een site aan het maken. Echter ben ik opzoek naar een spel zoals "bubbelshooter, angry birds ... iets wat mensen leuk vinden en aanzetten om er een hoge score op te halen.
De bedoeling is dan ook dat de top 5 nadien een gratis ticket krijgen en de score's op facebook getoond worden.

Vraag:
Ik zoek dus iemand die mij een woordje uitleg kan geven over hoe je dit het beste aan pakt.
Hoe je de highscore's (flashgames ... )moet verzamelen en eventueel koppelt met facebook.
(google heb ik al gecheckt)

Alvast bedankt.

Dieter

• Naranya
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
En wat heb je gevonden?

• Verbeemen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-05-2023
niks,
een hele lijst met sites die flashgames hebben met highscore.
Niet hoe je zoiets kunt toepassen op eigen sites

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

En waarom is dat, denk je?

De makers van zo'n spel verdienen aan de reclame op de site waar je het spel speelt. Als ze het spel en de highscoreserver weggeven, kan iedereen zelf zo'n site opzetten.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
waarom niet 1 van de facebook spellen spelen? Bejuweled heeft bijvoorbeeld een highscore en die kan je vergelijken met al je vrienden. Highscore wordt iedere week weer gereset, zodat iedereen weer kans heeft om de beste te worden :)

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-11 14:34
winterbells! zo ongelofelijk verslavend

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

-

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, in de devschuur doen we aan zélf ontwikkelen: Waar vind ik... en kan iemand even...

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 19-08-2011 15:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.