Een webvox is dat iets??

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
zie titel.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Yep. Ik heb hem zaterdag gekocht en voor 224 gulden overschakelen op ISDN vind ik niet duur. Hopelijk werkt het allemaal komende vrijdag want de PTT had afgelopen weekend wat systeemstoringen.
Aansluiten en installeren ging zonder problemen, over de snelheid kan ik nog niks zeggen.

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Voor fl. 224 naar ISDN? Waar dan?

ff wat info graag, dat lijkt mij ook wel wat. ISDN 64K is sneller als 33k6 en ook een eigennummer e.d.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Gewoon bij de KPN, fl. 75,- Doe-het-zelf-pakket en fl. 149,- de webvox. Nadeel is wel dat je de centrale dus vlak bij je computer moet hebben staan/liggen/hangen/plakken omdat de verbinding USB is. Makkelijker is dus om te gaan voor de tiptel 2-poorts centrale (eveneens fl. 149,-) en dan zelf een ISDN-kaart in de computer zetten. Maar het is idd een stuk minder duur geworden dan toen ik het moest aanschaffen :rKPN

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Die webvox kan toch ook serieel?

Ach... Ik heb nog wel een teles liggen (16.3 non PnP) en doet die het ook onder nt4 en later 2k?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik zag een tijdje geleden dat die Webvoxen bij Office Center in de grabbelbak lagen. Voor nog minder.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Bohjaaaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07-2022

Bohjaaaa

tuiper de tuip

Wij hebben ook een webvox. We hebben hem in de meterkast hangen en hebben een 5 meter lange com-kabel getrokken door een loze leiding naar de werkkamer van me pas (hij heeft geen usb) Het werkt aardig. Ik heb mijn comp gewoon aan de NT1 gehangen >:) (whehehe) die heeft zeker hogere snelheidwaardes, maar hij heeft zowieso een pentium 1 100Mhz en ik een Celeren 700. Hij doet er ook niet veel mee, doet bijna alleen maar ABN-Amro. Maar het werkt in ieder geval. Aansluiten gaat heel makkelijk

Verwijderd

De webvox heb ik nu naast mijn pc hangen en de NT1 ligt beneden in de woonkamer. ISDN kabeltje door plafond samen met het analoge draadje voor onze telefoon. Vandaag met de PTT gebelt en vrijdag moet de boel werken.
JE moet je trouwens wel echt vet genaaid voelen als er zo'n monteur van de PTT komt en jij de pech hebt om te zien hoe "moeilijk" het aansluiten wel niet is.
Welke snelheidswinst kan ik op rekenen? 2 tot 3 keer zo snel? Ik heb nu een 56k intern.
Pagina: 1