Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP/video] Keuze voor HD wordt niet onthouden

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:05

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Volgens de devvers wordt bij het inschakelen van HD-video een cookie weggeschreven waardoor elke volgende video voortaan automatisch in HD zal worden geopend:
Ten eerste wordt voortaan met een cookie onthouden naar welke kwaliteit je voorkeur uitgaat.
Ik merk dat na een CCleaner-sessie die ik GEEN cookies laat verwijderen mijn voorkeursinstelling toch verdwenen is. Hoe slaan jullie die instelling dan precies op, aangezien ik CCleaner dus geen cookies laat verwijderen?

Gaat hier trouwens om Firefox (v6, maar in v5 had ik hetzelfde probleem).

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 19-08-2011 10:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij wordt het opgeslagen in een flash-cookie; mogelijk dat CCleaner die wel verwijdert?

Intentionally left blank

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:05

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:00:
Volgens mij wordt het opgeslagen in een flash-cookie; mogelijk dat CCleaner die wel verwijdert?
Ah, niet aan Flash-cookies gedacht. Ik laat CCleaner idd wel dingetjes van Flash opruimen, dan zal het dus daar wel aan liggen. Meteen even testen nu :)

-- Edit: dat was 'm dus inderdaad. Met de kanttekening dat als je CCEnhancer gebruikt, de optie "Macromedia Flashplayer" wel gewoon aangevinkt kan blijven. Het gaat enkel om de optie "Adobe Flash Player".

-- Edit #2: wellicht nog handig om in plan: Development round-up juli 2011 de tekst even aan te passen en van cookie dus Flash-cookie te maken? :?

[ Voor 39% gewijzigd door Wildfire op 19-08-2011 15:07 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

crisp

Devver

Pixelated

Tekst in .plan aangepast om duidelijk te maken dat het om een flash-cookie gaat :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.