Hallo tweakeraars,
Vanmorgen was ik mijn mail aan het checken toen plots mijn PC crashte en zichzelf probeerde te rebooten.
Echter bleef hij hangen in de POST, en er was geen beeld.
Mijn setup:
AMD Phenom II X3 720 BE @ 2,9 GHz
Gigabyte GA-MA875gm-us2h
XFX HD4770 512 MB (De fan bleef elke seconde resetten)
2 GB Kingston HyperX DDR2 800 MHz (Vorige week vervangen met 2 2GB reepjes, dus nu 4GB)
Ik heb de powerknop op mijn kast al uitgesloten, door middel van de 2 pinnetjes bij power_sw kort te sluiten. Heeft dus niet geholpen.
Ik heb mijn videokaart verwijdert, en de DVI kabel op de interne videokaart aangesloten. Geen reactie.
Ik heb de 2 RAM stickies verwijdert (om en om) om te zien of er misschien eentje stuk is. Geen resultaat.
Zou het misschien aan de voeding kunnen liggen? Of toch aan het mobo?
Desperate for help!
Vanmorgen was ik mijn mail aan het checken toen plots mijn PC crashte en zichzelf probeerde te rebooten.
Echter bleef hij hangen in de POST, en er was geen beeld.
Mijn setup:
AMD Phenom II X3 720 BE @ 2,9 GHz
Gigabyte GA-MA875gm-us2h
XFX HD4770 512 MB (De fan bleef elke seconde resetten)
2 GB Kingston HyperX DDR2 800 MHz (Vorige week vervangen met 2 2GB reepjes, dus nu 4GB)
Ik heb de powerknop op mijn kast al uitgesloten, door middel van de 2 pinnetjes bij power_sw kort te sluiten. Heeft dus niet geholpen.
Ik heb mijn videokaart verwijdert, en de DVI kabel op de interne videokaart aangesloten. Geen reactie.
Ik heb de 2 RAM stickies verwijdert (om en om) om te zien of er misschien eentje stuk is. Geen resultaat.
Zou het misschien aan de voeding kunnen liggen? Of toch aan het mobo?
Desperate for help!