Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik gister een samsung Galaxy Apollo heb ontvangen,
de eerste uurtjes met mijn nieuwe aanwinst waren geweldig. Ik heb een paar apps gedownload en mijn contacten toegevoegd.Toen heb ik Samsung Kies gedownload zodat ik indien nodig updates kon uitvoeren. Uiteindelijk bleek dat ik een grote update moest doen. Ik heb Kies de update laten uitvoeren maar na een tijdje bleef Kies hangen bij 90%.
Eerst dacht ik dat het normaal was, maar na 30 minuten werd ik nerveus en heb ik wat forums op internet geraadpleegd.
Bijna elk forum vertelde mij dat ik de USB kabel eruit moest trekken en een noodherstel moest doen.
Dit heb ik dus gedaan, maar ik heb geen idee hoe het noodherstel in zijn werk gaat. (zoals ik al zei, ik ben nieuw met android phones)
Kan iemand mij alsjeblieft stap voor stap uitleggen hoe dit in zijn werk gaat en welke progamma's ik allemaal nodig heb?
Ik heb nu alleen Kies up to date.
Alvast bedankt,
David
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik gister een samsung Galaxy Apollo heb ontvangen,
Bijna elk forum vertelde mij dat ik de USB kabel eruit moest trekken en een noodherstel moest doen.
Dit heb ik dus gedaan, maar ik heb geen idee hoe het noodherstel in zijn werk gaat. (zoals ik al zei, ik ben nieuw met android phones)
Kan iemand mij alsjeblieft stap voor stap uitleggen hoe dit in zijn werk gaat en welke progamma's ik allemaal nodig heb?
Ik heb nu alleen Kies up to date.
Alvast bedankt,
David