Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daviddada
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik gister een samsung Galaxy Apollo heb ontvangen, :) de eerste uurtjes met mijn nieuwe aanwinst waren geweldig. Ik heb een paar apps gedownload en mijn contacten toegevoegd.Toen heb ik Samsung Kies gedownload zodat ik indien nodig updates kon uitvoeren. Uiteindelijk bleek dat ik een grote update moest doen. Ik heb Kies de update laten uitvoeren maar na een tijdje bleef Kies hangen bij 90%. :( Eerst dacht ik dat het normaal was, maar na 30 minuten werd ik nerveus en heb ik wat forums op internet geraadpleegd.
Bijna elk forum vertelde mij dat ik de USB kabel eruit moest trekken en een noodherstel moest doen.
Dit heb ik dus gedaan, maar ik heb geen idee hoe het noodherstel in zijn werk gaat. (zoals ik al zei, ik ben nieuw met android phones)
Kan iemand mij alsjeblieft stap voor stap uitleggen hoe dit in zijn werk gaat en welke progamma's ik allemaal nodig heb?
Ik heb nu alleen Kies up to date.

Alvast bedankt, _/-\o_
David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Aangezien ik geen Galaxy heb, toch maar twee linkjes: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=902183 en http://www.androidworld.n...ombinatie-werkt-niet.html

Word je daar wat wijzer van?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo David, welkom op GoT :)

Zoals je bij je aanmelding hebt kunnen lezen in Het algemeen beleid verwachten we dat je, voor je een topic opent, eerst de zoekfunctie gebruikt, hier rechts bovenin. Waarschijnlijk heb je er overheen gelezen ;) Op het forum komt de term "noodherstel" diverse malen voor en ik denk dat hier-> Het Galaxy S II topic - Deel 6 staat wat je wilt weten. Laat even hier weten of het is gelukt, dan kan ik het topic daarna sluiten. Wil je nog wat verder zoeken, dan staat de zoekopdracht hier -> http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daviddada
Nee sorry, geen van de linken bevat een oplossing en eentje heeft hetzelfde probleem als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als je op safe wilt spelen ga je naar een servicepunt waar ze het ter plekke kunnen fixen of vaststellen dat het hopeloos is.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

Is dit niet wat je zoekt? (uit de 1e link)
Instellingen -> Privacy -> Herstellen
edit: ik heb gelijk even de topictitel gewijzigd, "HELP" zegt niets over je probleem

[ Voor 20% gewijzigd door janvanduschoten op 19-08-2011 11:06 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Laatst online: 12:16
Als de telefoon uitstaat moet je proberen de "volume omlaag" en de menu (middelste knop) tergelijk in de drukken terwijl je de telefoon aanzet. Dan zou je in het recovery menu moeten komen en daar moet je Wipe data/factory reset doen. Dan heropstarten.
(als het niet werkt "volume omhoog proberen" of ertussen drukken)

Er is vast iets foutgelopen tijdens het update proces. Hopen dat je phone niet "bricked" is. Ik weet niet of zoiets onder garantie valt? (zou eigenlijk wel moeten)

Kan je anders niet gewoon de tool opnieuw draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daviddada
Het probleem is opgelost, het bleek niets daarmee te maken te hebben maar ik heb een ander forum gevonden en daar had iemand hetzelfde probleem ervaren en het opgelost.
Toch bedankt voor de informatie en alle moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-07 15:31
daviddada schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:28:
Het probleem is opgelost, het bleek niets daarmee te maken te hebben maar ik heb een ander forum gevonden en daar had iemand hetzelfde probleem ervaren en het opgelost.
Toch bedankt voor de informatie en alle moeite.
Goed om te horen.
Het is wel handig om ook even de oplossing te vermelden voor het geval een andere gebruiker ditzelfde meemaakt :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Pagina: 1