Toon posts:

[Apple acties] Printer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Zijn er al mensen die het geld van de printeractie terug hebben? Wanneer ik mijn status aanvraag wil opvragen dan krijg ik een error pagina. 30 dagen zijn nu bijna verstreken.

Meerdere mensen die dit ook hebben? Eerst werkte de status pagina wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:57
Bij mij geeft hij wel aan dat ik mee doen een de kortingsactie maar ik wacht al bijna 4 weken op de korting zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles kunnen invullen...en zou het terug moeten krijgen..als hij vastloopt zou ik het eens op een andere computer/browser proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 07:20
Ik heb het ook al 2 of 3 weken geleden aangevraagd, maar mijn status is als volgt:
Het duurt ongeveer 24 uur voordat de status van je online kortingsaanvraag zichtbaar is. Als de status van je aanvraag binnen 24 uur niet zichtbaar is, kun je ons bellen: 8000202554. Onze medewerkers zitten voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 9AM to 6PM CET We staan je graag te woord.

Als je je aanvraag per post hebt verstuurd, houd dan rekening met de levertijd. We ontvangen je aanvraag mogelijk pas vijf tot zeven dagen na de datum op het poststempel.

Hartelijk dank,
Apple Rebate Center
8000202554
Oftewel, dat klopt niet helemaal. Ik kijk het nog even aan, dan ga ik eens bellen.

ps: het opnieuw invullen van de kortingsaanvraag geeft mij een melding dat er al een aanvraag in het systeem zit, dus de aanvraag is wel doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:57
Dit staat er al een week bij mij:

Bedankt voor je deelname aan Perfect Companion 25 NL. Je aanvraag is ontvangen en wordt verwerkt. Je coupon wordt naar verwachting binnen dertig dagen na verzending van het laatste product van je bestelling verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:05
Hier alles vlot gegaan.
Vorige week ingevuld en gisteren stond het op mijn rekening.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 07:20
Mijn aanvraag is nu ook verwerkt (zonder dat ik heb gebeld, zie boven). Ik krijg net het mailtje:
Voor je kortingsaanvraag 10XXXXXX voor de Perfect Companion 25 NL-aanbieding is een bedrag uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar ik heb dus ook een Mac book Air besteld (met 75 euro studentencoupon en de printer). Voor de printer heb ik dus in principe niets betaald, maar hoezo krijgen jullie dan geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

omdat je toch die 75 euro hebt betaald, die je op deze manier terug krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Die was al verrekend op mijn factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kijk anders ook even op de apple site. Het zijn twee verschillende acties. Overigens heb ik het al in een ander topic vermeld maar ik heb mijn geld binnen 3-4 weken ontvangen na aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:38
Ik heb tot op heden niks ontvangen... 3-8 aanvraag ingediend... Ga morgen maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:32
Bobje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:45:
Heb je goed gekeken? Want als het goed is betaal je eerst voor de printer en krijg je later van Apple €80 terug.

The devil is in the details.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Bobje schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:45:
Nope, de 75 euro tegoed is gratis erbij en de 80 euro van de printer betaal je eerst wel en krijg je pas naderhand terug nadat je je codes hebt ingevuld bij apple. Ik heb ze ook ingevuld, en mijn page geeft aan dat ik nog eveng eduld moet hebben. Is ook nog geen dertig dagen, en ze gaan het pas verwerken nadat je niet meer mag retourneren.
Pagina: 1