Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn "Traffic Statistics" programma op Android 2.2 laat zien dat als de telefoon idle staat hij automatisch dataverkeer genereert. Ik heb geprobeerd alle services te sluiten maar tevergeefs. Antivirus programma vind niets. Op mijn PC bijvoorbeeld heb ik een programma Netlimiter waar ik precies kan zijn per programma wat het up/download. Ik denk als ik zo'n programma heb dat ik het zelf kan constateren. Suggesties?

Ik gebruik een Chinese LG-P503 met software van GoMarket

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:53
Over hoeveel dataverkeer hebben we het?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met 3G Watchdo Pro kan je per app bekijken hoeveel dataverkeer die app heeft gegenereerd.

Overigens vermoed ik dat je nergens last van hebt en dat het normaal gedrag is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om mega dataverkeer, een extra 100 a 150mb per maand wat ie idle weet te versturen. Ik heb een programma dat heet 360, soort van de norton antivirus van China - daar heb ik de optie kunnen vinden voor dataverkeer per applicatie. Ik kijk het even een dag aan waar de boosdoener zich bevind

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist al direct gezien dat vanuit Android "Settings" gedownload wordt. Nou is de vraag hoe kan ik dit oplossen? :?