Ik heb een formulier wat data uit een mysql database haalt.
Het formulier heeft twee velden, Regio en Capaciteit.
Er wordt een regionummer ingevoerd en een getal wat de capaciteit weergeeft.
Na submitten wordt een action.php aangeroepen, waarna bepaalde adresgegevens getoond van bedrijven die voldoen aan regio en capaciteit. Althans dat is de bedoeling.
Ik heb de query zo ver dat de regio-invoer een resultaat geeft.
Nu wil ik daar graag de capaciteit invoer aantoevoegen.
Ik hoopte dit te kunnen doen mbv de extra inner join, die ik hieronder tussen streepjes == heb gezet, maar dat geeft geen resultaten weer. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ?
Alvast vriendelijk bedankt !
Het formulier heeft twee velden, Regio en Capaciteit.
Er wordt een regionummer ingevoerd en een getal wat de capaciteit weergeeft.
Na submitten wordt een action.php aangeroepen, waarna bepaalde adresgegevens getoond van bedrijven die voldoen aan regio en capaciteit. Althans dat is de bedoeling.
Ik heb de query zo ver dat de regio-invoer een resultaat geeft.
Nu wil ik daar graag de capaciteit invoer aantoevoegen.
Ik hoopte dit te kunnen doen mbv de extra inner join, die ik hieronder tussen streepjes == heb gezet, maar dat geeft geen resultaten weer. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ?
Alvast vriendelijk bedankt !
SQL:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| SELECT A.FormId , B.SubmissionId , B.DateSubmitted , B.UserIp , ( SELECT FieldValue FROM jos_RSFORM_SUBMISSION_VALUES WHERE FieldName = 'Name' AND SubmissionId = B.SubmissionId ) as Naam , ( SELECT FieldValue FROM jos_RSFORM_SUBMISSION_VALUES WHERE FieldName = 'adres' AND SubmissionId = B.SubmissionId ) as Adres , ( SELECT FieldValue FROM jos_RSFORM_SUBMISSION_VALUES WHERE FieldName = 'telefoon' AND SubmissionId = B.SubmissionId ) as Telefoon , ( SELECT FieldValue FROM jos_RSFORM_SUBMISSION_VALUES WHERE FieldName = 'email' AND SubmissionId = B.SubmissionId ) as Email FROM jos_RSFORM_FORMS A INNER JOIN jos_RSFORM_SUBMISSIONS B ON B.FormId = A.FormId INNER JOIN jos_RSFORM_SUBMISSION_VALUES C ON C.SubmissionId = B.SubmissionId AND C.FieldName = 'regio' AND C.FieldValue = '" . $_POST['Regio'] . "' INNER JOIN jos_RSFORM_SUBMISSION_VALUES D ON D.SubmissionId = B.SubmissionId AND D.FieldName = 'capaciteit' AND D.FieldValue = '" . $_POST['Capaciteit'] . "' WHERE A.FormId = 2 |
[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 19-08-2011 10:18 ]