FM Transmitter badkamer

Pagina: 1
Acties:

• Juppehup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:53
Ik heb onlangs mijn badkamer verbouwd en heb hierin een Eissound speakersysteem in geplaatst.
Nu leek het me wel handig en leuk om over deze speakers ook m'n MP3 speler af te kunnen spelen.
Nu kom ik uit op een FM transmitter, maar deze hebben allemaal een sigaretten aansluiting voor in de auto, welke in m'n badkamer niet zit.
Weet iemand een transmitter zonder die sigaretten aansluiting of misschien een handige oplossing voor een externe 12V voeding?

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:37
Nou., een vriend van me heeft zo'n zendertje, die werkt op 1 x AAA batterij, weet zogauw alleen niet welk merk enzo

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Leuk spul voor in de badkamer. Kostda :? :P

Ontopic: Bij de MM of bij Dealextreme oid een AC 230v naar DC 12v halen? Kost hooguit een tientje bij de MM (en een fractie daarvan bij DX) en daar je FM transmitter op zetten?
Ik bedoel dus zo'n blokje:

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_4053_1.jpg
maar dan uiteraard met de juiste stekker er aan :P

DX heeft trouwens ook transmitters zat voor een iPod die geen voeding nodig hebben of die voeding van een USB kunnen trekken, heb je ws ook voldoende aan: http://www.dealextreme.com/c/fm-transmitters-203

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Juppehup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:53
Dat is idd een aardig idee, dat van die plug...
Ik heb ook nog de Belkin TuneCast II FM Transmitter gevonden.
Deze werkt ook op een batterij, maar de reviews lopen nogal uiteen op het net. De één vond hem prima en de ander kraakt hem af.
Er schijnt echter ook een tweak te zijn voor het bereik, maar ja....
Iemand hier misschien ervaring mee?

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-01 09:40

Bommes

Capo del formaggio

Die heb ik ook gebruik hem niet meer.
Had hem gekocht voor in de camper om de tom tom 910 (met 20gig hdd) te koppelen aan de auto radio zodat ik de muziek op de tom tom over de auto radio kon luisteren.

Op zich werkte het ding aardig, nadeel van gebruik in de auto als je europa door rijd is dat een freq. die hier vrij is dat in zuid Limburg al niet meer is en ga zo maar door.
Maar voor een vaste opstelling lijkt het mij goed werken, wel was er een hoog frequent piep toontje te horen, maar dat kan ook komen door een niet geheel vrije frequentie.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.