Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

De klok en de weerinformatie heb ik via het programma "Live Wallpaper" voor elkaar gekregen. De nummerinformatie van iTunes gaat via Bowtie.
[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 01-08-2012 00:45 ]
Dat denk ik wel ja al vrees ik dat er nog amper mensen zijn die widgets - dagelijks- gebruikenspartacusNLD schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:29:
Money makes the world go around
[afbeelding]
groot
wallpaper
mogen we hier ook screenshots van het dashboard (widgets) plaatsen? (screenshot widget topic?) ben benieuwd welke jullie allemaal gebruiken (of er überhaupt mensen het gebruiken..)
Verwijderd
Hier en daar wat aanpassingen gedaan want veel van de standaard iconen zijn nogal saai. Het oog wil ook wat

Wallpaper hier
Dashboard ook maar dan omdat niemand die post
Gebruik hem alleen voor de convertor widget en de Delivery Status widget als er weer eens een pakketje onderweg is.

Heb je deze ook ergens in het groot? 2560*1440degroot schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 23:36:
Geupdate naar 10.8! Wie raadt waar deze foto gemaakt is krijgt extra gratis kudows!
[afbeelding]
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Wat is die balk aan de linkerkant en van waar heb je je icons?Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:54:
Ook maar weer eens een keer m'n desktop posten nu ik Mountain Lion heb.
Hier en daar wat aanpassingen gedaan want veel van de standaard iconen zijn nogal saai. Het oog wil ook wat
[afbeelding]
Wallpaper hier
Gebruik hem alleen voor de convertor widget en de Delivery Status widget als er weer eens een pakketje onderweg is.
[afbeelding]
Verwijderd
Desktop

In het Dock staan van Links naar Rechts: Finder, Messages, Safari, VLC, Spotify, Dropbox, Appstore, Mail, Friendly en de prullenbak.
Dashboard

van Boven naar Onder: Adresboek, Weer en de Eenheden widgit.
Voor het origineel van mijn wallpaper > Linkje
[ Voor 5% gewijzigd door iPaul op 06-08-2012 23:42 ]
Prachtig. Je bent alleen het linkje naar de wallpaper vergeten. Wil je die nog plaatsen?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Kan je me ook vertellen hoe je die achtergrond van dashboard hebt gedaan ?Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:54:
..
Wallpaper hier
..
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
alstu: http://lmgtfy.com/?q=change+wallpaper+dashboardLoneWolf schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:57:
[...]
Kan je me ook vertellen hoe je die achtergrond van dashboard hebt gedaan ?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Groot
24" Samsung Syncmaster 2443BW:

Groot
Wallpaper 1: zelf geschoten foto. De auto is een Burton kitcar (zelf gebouwd). Locatie: Apeldoorn.
Wallpaper 2: Sunrise over the Poppy Field
Icons: standaard OSX Mountain Lion icons, MSN, Skype, Chrome, Office Pakket, Aperture, ColorStrokes (voorheen Color Splash Studio).
[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 07-08-2012 21:39 ]
wallpaper geschoten in manavgat turkije , voor de rest redelijk basic

[ Voor 26% gewijzigd door av017 op 09-08-2012 13:32 ]
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 02:26:
Wat je links ziet is Bowtie. Icons komen overal vandaan; MacThemes, Iconpaper, DeviantArt, Google etc.
Ik ga zo dadelijk Mountain Lion installeren en dan zal ik eens wat aanpassingen gaan doen

Niet veel bijzonders van links naar rechts (vanaf iphoto): Adium,Word for Mac,RDP for Mac.
[ Voor 12% gewijzigd door GeeMoney op 10-08-2012 09:48 ]
Verwijderd
Dat is BowtieBarDutch schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:37:
Welk Bowtie theme gebruik je dan, want die ken ik nog niet en ziet er wel erg strak uit.
[...]

Wallpaper: Greener Grass
Ekisho (Finder, iTunes en Trash)
Mail: Air Mail (geen idee waar ik die vandaan heb, upload on request).
Things: To Do
Safari '08 van Jonas Rask
Dock: ~ Tweetbot - Things
Menu: Tweetbot - I Love Stars - Tracks
[ Voor 12% gewijzigd door MoietyMe op 11-08-2012 15:04 . Reden: BB-code edit. ]
Geen snelkoppelingen of andere iconen op mijn desktop dus.
Dock onderin met de meest gebruikte programma's.
Wil nog wel wat aanpassen, daar deze iMac net een weekje in mijn bezit is. (21,5" mid 2011)

Wallpaper is hier te vinden in meerdere formaten: http://wallpaperswide.com...afety_car-wallpapers.html
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Wallpaper van m'n Retina MacBook Pro.
Link: http://interfacelift.com/.../mountains_in_summer.html
Finder - Safari - Mail - Messages - Calendar - Reminders - Notes - iTunes - Spotify - Word - Excel - Outlook - Tweetbot for Mac - Apple Remote Desktop
[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 12-08-2012 15:44 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Het valt mij op dat de voorste rand van jouw dock hoger is dan normaal. How come?Rivanov schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 15:41:
[afbeelding]
Wallpaper van m'n Retina MacBook Pro.
Link: http://interfacelift.com/.../mountains_in_summer.html
Finder - Safari - Mail - Messages - Calendar - Reminders - Notes - iTunes - Spotify - Word - Excel - Outlook - Tweetbot for Mac - Apple Remote Desktop
Omdat hij de resolutie op 1280 × 800 of 1680 × 1050 heeft staan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:00:
[...]
Het valt mij op dat de voorste rand van jouw dock hoger is dan normaal. How come?
Hier stond achterhaalde informatie…
Verwijderd
Ik zat al in die richting te denken. Ik zou wel willen dat die rand wat dikker was, dat is veel duidelijker nu die spotlichtjes van actieve programma's meer weggewerkt zitten in de ML dock.Digistorm schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:33:
Omdat je naar een retina screenshot kijkt, en daar zijn alle elementen van de interface 2x zo groot qua pixels. Dus ook de rand van de dock is 2x zo groot als je op de pixels inzoomt. Op een retina scherm ziet dat er natuurlijk juist gewoon als normaal uit, omdat er 2x zoveel pixels op zitten.
Zou fijn zijn als je ook een link zou plaatsen: Cody Cobb - Drifter of zonder account.BanzaiNL schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:43:
Lekker simpel.Wallpaper komt van Kuvva!
[afbeelding]

Schermafbeelding 2012-08-22 om 16.08.47 by kooienb2012, on Flickr
Achtergrond van mijn 2012 MBA. Foto is zelf geschoten op vakantie in Griekenland. Enige speciale icoontje is Autocad, als scholier krijg ik dat gratis.
Foto!
[ Voor 130% gewijzigd door Kooienb op 22-08-2012 16:12 . Reden: Horizon. ]
hier mijn desktop

in de dock vlnr:
Finder
Chrome,
Mail,
iTunes,
App Store,
Evernote,
QQ (populaire IM in China, waar ik op het moment woon),
Sublime Text 2,
Astrill VPN (damn you, great firewall of china),
uTorrent,
Preview,
Day One,
Reminders,
Notes,
Spotify,
Tweetbot,
nog een QQ,
Numbers,
en tenslotte LittleSnapper

In de dock:
Niets bijzonder, de gebruikelijke dingen. Heb deze mac nog niet heel lang en ben nog aan het experimenteren
Link naar de wallpaper: http://browse.deviantart....paper+perfection#/d4ell59
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Mooie wallpaper, waar is dit? verder vroeg ik me af wat de naam is van de converter widget? lijkt me namelijk wel handig.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:54:
[afbeelding]
Wallpaper hier
[afbeelding]
Bedankt
_
Verwijderd
Die convertor widget is de "Unit Convertor" en staat standaard op je Mac
Mag ik vragen wat dat tooltje nou linksonderin is? Das toch een Now Playing programma of zoiets? Ik kan ook echt niet de precieze naam achterhalen via Google.ZpAz schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:39:
Nieuw OS, nieuwe wallpaper. Nja, de wallpaper is al van een dag eerder.
[afbeelding]
Klikje voor origineel.
Ik zie dat iedere keer voorbijkomen, maar sinds ik gisteren een iMac heb gehaald ben ik wel geinteresseerd hoe dat nou precies heet, of zit dat standaard al in OS X?
Alvast vriendelijk bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door KRAI.7 op 26-08-2012 17:34 ]
Zeer waarschijnlijk BowtieKRAI.7 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:24:
[...]
Mag ik vragen wat dat tooltje nou linksonderin is? Das toch een Now Playing programma of zoiets? Ik kan ook echt niet de precieze naam achterhalen via Google.
Ik zie dat iedere keer voorbijkomen, maar sinds ik gisteren een iMac heb gehaald ben ik wel geinteresseerd hoe dat nou precies heet, of zit dat standaard al in OS X?
Alvast vriendelijk bedankt!
Zeker weten Bowtie, met de PaperRift theme (dezelfde hier!)

Redelijk clean op dit moment. Links onder aan zie je Bowtie via het PaperRift theme informatie van Sonora weergeeft, welk ik trouwens echt een geweldige media speler vind. Verder staat het dock op auto hide en heb ik Nocturne aan staan om mijn menu bar te dimen.
[ Voor 15% gewijzigd door kingofnima op 27-08-2012 23:43 ]

In de dock de standaard programma's, niets bijzonders dus.
Wallpaper is een zelf gemaakte foto op Spa-Francorchamps, de eerste bocht...

Wallpaper:
http://browse.deviantart....section=&q=flare#/d35yizh
[ Voor 35% gewijzigd door Asterion op 16-09-2012 13:54 ]
Wil je die delen?freddyathlon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:31:
Toch maar weer een nieuwe desktop:
[afbeelding]
Kan je ook aangeven waar je de wallpaper vandaan hebt ?kingofnima schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:12:
[afbeelding]
Redelijk clean op dit moment. Links onder aan zie je Bowtie via het PaperRift theme informatie van Sonora weergeeft, welk ik trouwens echt een geweldige media speler vind. Verder staat het dock op auto hide en heb ik Nocturne aan staan om mijn menu bar te dimen.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Zekers, heb hem van deviantart.LoneWolf schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:49:
[...]
Kan je ook aangeven waar je de wallpaper vandaan hebt ?
Raidillon dus?freddyathlon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:31:
Toch maar weer een nieuwe desktop:
[afbeelding]
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Nee, La Source, als je start op het F1 gedeelte. De oude start, of die nu wordt gebruikt voor andere klasses, staat voor de Raidillon inderdaad.
Zeker:
http://imageshack.us/a/img194/6651/spaeerstebocht.jpg
4000x3000, 3MB groot. Oorspronkelijke grootte dus.
[ Voor 3% gewijzigd door freddyathlon op 17-09-2012 12:15 ]

Link naar wallpaper weet ik zo niet meer mocht er toch iemand zijn die hem wil kan ik hem wel uploaden.
Mocht je meer van dat soort wallpapers willen dan moet je zoeken op Bokeh ipv. flareAsterion schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:49:
Na een verse installatie een verse wallpaper genomen.
[afbeelding]
Wallpaper:
http://browse.deviantart....section=&q=flare#/d35yizh
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Bedankt voor de tip!Ventieldopje schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:18:
[...]
Mocht je meer van dat soort wallpapers willen dan moet je zoeken op Bokeh ipv. flare
Wist niet dat het Bokeh heette, ik kwam eigenlijk toevallig op die wallpaper uit
[ Voor 112% gewijzigd door JuliandeB op 01-10-2012 06:51 ]
Met andere woorden; ik zie niks. :-))

De wallpaper is een foto die ik een paar maanden geleden heb genomen in mijn woonplaats Vancouver en in het dock staan er, v.l.n.r., Finder, Sticky Notes, iTunes, Sparrow, Firefox, Microsoft Word, Software Update (die staat er al een tijd maar ik heb nog geen zin om te herstarten voor een beveiligingsupdate) en VLC.
In de menubar heb ik staan: F.lux (zodat ik ook 's avonds lekker kan werken), Sparrow, TuneSync Server (waarmee ik mijn iTunes library vanaf mijn Android tablet kan benaderen), Dropbox, Skip Tunes (voor het bedienen van iTunes), de character viewer (voor het kunnen gebruiken van ĝ, ŭ, ĉ en zo) en wat standaard icoontjes
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Mooie theme inderdaad. Jammer dat het niet heel goed werkt als ook het dock aan het linkerkant staat. Weer verder zoeken dus
De wallpaper kan ik je sturen.

[ Voor 52% gewijzigd door JuliandeB op 16-10-2012 22:07 ]
Waar heb je deze wallpaper vandaan en hoe heb je de dashboard aangepast???Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:54:
[afbeelding]
Geweldige foto
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ahh de Zugspitze. Ontzettend mooi zicht op vanaf de Grubigstein.JuliandeB schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:36:
Hier is mijn screenshot:
De wallpaper kan ik je sturen.
[afbeelding]
Mooie foto, zelf gemaakt?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ja, die heb ik zelf gemaakt op vakantie.Erulezz schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:44:
[...]
Ahh de Zugspitze. Ontzettend mooi zicht op vanaf de Grubigstein.
Mooie foto, zelf gemaakt?
Zou je hem willen hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door JuliandeB op 22-10-2012 16:39 ]
Ja hoor, stuur maar doorJuliandeB schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:34:
[...]
Ja, die heb ik zelf gemaakt op vakantie.
Zou je hem willen hebben?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

grote versie
[ Voor 3% gewijzigd door Frank!in op 24-10-2012 12:01 ]

Achtergrond foto gisteravond/nacht zelf geschoten. Voor de rest niets speciaals eigenlijk.
don't mind me
Verwijderd
Bart, hoe heb je dat voor elkaar gekregen met al die mapjes geordend op dat meubel?bartpostma schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:04:
Mijn bureaubladachtergrond:
Thumbnail:
en full size: http://farm9.staticflickr...08498284_3288205c84_k.jpg
Is het een foto met bewerking? en kan ik het ook krijgen,doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 03:23 ]
Verwijderd
Als ik me niet vergis is dit gewoon een bureaubladachtergrond/wallpaper waar deze kast op staat. Hierop heeft hij de mapjes en programmas gewoon handmatig "neergezet" door middel van het slepen op het bureaublad.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 03:23:
[...]
Bart, hoe heb je dat voor elkaar gekregen met al die mapjes geordend op dat meubel?
Eerst een muur als achtergrond gebruikt door 'wall en floor' bij google images in te tikken.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 03:23:
[...]
Bart, hoe heb je dat voor elkaar gekregen met al die mapjes geordend op dat meubel?
Vervolgens met GeekTool plaatjes toegevoegd, kast en camera en lenzen en posters allemaal van internet afgehaald.
Vervolgens gewoon icoontjes niet in raster plaatsen en zelf dus in de kast plaatsen, kost wat werk maar vond 't wel leuk

Aardig standaard, Shortcut van HDD en Playlist van Technobase. Icoon links van Instellingen is Activiteitenweergave en dan de optie "Toon geheugengebruik". Wel makkelijk om in 1 oogopslag te zien hoeveel RAM er nog vrij is, zeker als ik met VB bezig ben.
Wallpaper:
http://wallbase.cc/wallpaper/2348509

Eigen foto, geschoten op Lowlands afgelopen jaar
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Zou ik die foto mogen hebben? Wil 'm ook als wallpaper.JeroenF schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:50:
Mijn Macbook:
[afbeelding]
Achtergrond foto gisteravond/nacht zelf geschoten. Voor de rest niets speciaals eigenlijk.

Link naar Wallpaper: KLIK Verander de 5 in de link naar 4 en 3 en je hebt nog meer.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Die is nice. Heb de set nu ook via Kuvva, maar wil de set gewoon downloaden. Wil niet een app hebben draaien voor een achtergrond en als ik even wat anders wil de gewenste achtergrond later via een app weer terug moeten halen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Mooie achtergrond! Waar heb je die vandaan als ik vragen magafterburn schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:05:
Mijn Mac mini server:
[afbeelding]
Draaiend met XBMC Frodo nightly en de Xperience-1080 skin.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

PS: Geen idee meer waar ik de wallpaper vandaan heb, mocht iemand er interesse in hebben kan ik hem altijd uploaden.
Verwijderd

Wallpaper: Wallbase.cc
Donkere menubar: Obsidian Menu Bar
Icons: bij elkaar gezochte Flurry icons, ingesteld met Candybar
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 21:41 ]

We verwachten een echte thumbnail en nog belangrijker een link naar het origineel.
[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2013 20:06 ]
Verwijderd
Graag ook linken naar het origineel.
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2013 20:07 ]

even weer een nieuwe screenshot
Graag ook linken naar het origineel.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2013 20:07 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd

Wallpaper gejat van een of andere Russische NatGeo-concurent:
http://www.geo.ru/sites/d...hi-mohammed-with-mai1.jpg

(Let op: Full size is 7MB)
Wallpaper
In augustus heb ik de foto zelf gemaakt in Namibië. Supergaaf was dat!
[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 20-03-2013 17:46 ]
🌞🍃

Finder-Launchpad-Google Chrome-Word-PowerPoint-Excel-Skype-Adobe Bridge-Adobe Dreamweaver-iStudiez Pro-Systeemvoorkeuren
[ Voor 93% gewijzigd door peakrever op 24-03-2013 15:01 ]
Verwijderd
Je zal je screenshot ergens moeten uploaden op een website zoals Imgur als je er voor wil zorgen dat wij het ook kunnen bekijken. Nu link je namelijk naar een locatie op je lokale harde schijf waar wij dus niet bij kunnen.Arthur-M. schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:19:
Hier is mijn desktop![]()
[[url="http://Users/administator/Desktop/Schermafbeelding 2013-03-24 om 14.13.50.png"]afbeelding[/url]]
1990 belde, ze willen hun wallpaper terugSlaiter schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:37:
Mijn desktop met mijn eerste probeersel in als wallpaper.
[afbeelding]
Tjoekbezoer schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:41:
[...]
1990 belde, ze willen hun wallpaper terug
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
• Ga niet offtopic.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: [Mac OS X] Customization & Modification