Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Als ik uitzending gemist wil kijken via mijn SG 10.1 dan werkt deze app niet goed. en het beeld bij andere video's (dumpert, you tube) is ok niet scherp, waar ligt dit aan en hoe kan ik dit verhelpen???

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:00
Heb je bij Youtube de HD variant geselecteerd? Lijkt me of aan de kwaliteit van de aangeboden media, of aan de kwaliteit van de internet verbinding te liggen.

Specs

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Op welke manier kijk je het? De flash variant van de desktop website werkt perfect op mijn Android 3.1 tab, niet HD maar toch goed zat. De mobiele site en de app zijn inderdaad best lelijk. In menu > instellingen > geavanceerd kun je de weergave modus op desktop zetten. De tab vermomt zichzelf als desktop zodat je vol internet krijgt. Geen weergave modus? Tik about:debug in de adresbalk, en in het instellingen menu kun je de UAstring instelling vinden die hetzelfde doet.

YouTube? HD werkt bij sommige filmpjes op de app niet, maar je hebt gelukkig een goede browser met flash die wat de app niet kan voor je kan fixen.

[ Voor 13% gewijzigd door Umbrah op 18-08-2011 22:20 ]