Tegenwoordig is Simple-Adblock niet meer gratis. Weet iemand een goed alternatief. Google levert op het eerste gezicht niets op...
schakel gewoon over naar mozilla, tientallen te downloaden voor mozilla en die zijn wel gratis!
-
Mocht de TS niet over willen/kunnen stappen naar mozilla dan zou je http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm kunnen proberen.
Je moet dit dan wel zelf bijhouden maar zo vaak hoeft dit niet. Ik heb er zelf in ieder geval veel plezier van.
Je moet dit dan wel zelf bijhouden maar zo vaak hoeft dit niet. Ik heb er zelf in ieder geval veel plezier van.
IE9 heeft een ingebouwde adblocker
Dit heet traceerbeveiliging en is te vinden in het instellingenmenu > beveiliging > traceerbeveiliging. Ergens iets onder het midden kun je lijsten downloaden, als je op die link klikt, kom je op een pagina met verschillende "traceerbeveiligingslijsten". Hier zijn onder andere de EasyLists te vinden (die ook door AdBlock+ gebruikt worden) en diverse andere lijsten die advertenties en/of webbugs blokkeren.
Geen add-ons voor nodig dus!
[edit]
De lijsten worden ook automatisch ververst, dus er komt geen handwerk aan te pas!
Geen add-ons voor nodig dus!
[edit]
De lijsten worden ook automatisch ververst, dus er komt geen handwerk aan te pas!
[ Voor 10% gewijzigd door wizzkizz op 19-08-2011 15:56 ]
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Een tweeregelige topicstart kan noooooit inhoudelijk zijn.
Zie de Het algemeen beleid #quickstart waar een topic wel aan hoort te voldoen en bovenal: waar die ook thuishoort.
Zie de Het algemeen beleid #quickstart waar een topic wel aan hoort te voldoen en bovenal: waar die ook thuishoort.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()