vanaf camera en beamer rechtstreeks op DVD branden

Pagina: 1
Acties:

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:29
Hallo allemaal

Ik zit met nog al "probleem" ik heb al zitten googlen maar ik kom er niet echt uit en ik hoop dat ik hier bij het goeie topic zit anders zou ik echt niet weten waar ik wel moet zitten.

Het zit zo:

Ik zit in een kerk en daar zingen wij de liedjes vanaf de beamer(via een programma(ops pro) wat op een laptop staat) Maar nu hebben wij achterin de kerk ook een camera staan die de hele dienst opneemt en rechtstreeks op dvd brand voor mensen die door omstandigheden niet naar de kerk kunnen komen.

Nu is het probleem dat je vanaf de camera de liedjes op de beamer niet kunt zien is er een mogelijkheid dat ik tijdens de dienst kan switchen zodat dan tijdelijk niet de camera maar de laptop de input is voor de DVD en wat heb ik daar dan voor nodig?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Getto op 18-08-2011 21:44 ]

Verwijderd

Wat voor in en uitgangen zitten er op die notebook, beamer en videocamera?

Het lijkt me (heb er ook geen ervaring mee maar probeer mee te denken) dat je een tweede video signaal kunt versturen vanuit je notebook, net zoals dat je een tweede scherm kunt aansturen en dan kiest voor de optie monitor mirroring. Alleen moet je dan wel een input hebben bij de videocamera zijde.

Edit misschien nuttig:
http://www.officekb.com/U...ecord-screen-to-camcorder

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 00:09 ]