iPhone 4 prijsdaling na de launch van de iPhone 5?

Pagina: 1
Acties:

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 12:17
Nu nog een keer,

Allereerst aan; janvanduschoten;
1. Ik vroeg niemand of ik moest wachten, dit bepaal ik inderdaad liever zelf, en ter info, ja ik kan wachten.
2. Ik vroeg alleen de ervaringen die mensen met apple producten hebben als het gaat om prijsverlaging bij aankondiging van nieuwe producten.
3. Dat ik het topic in het verkeerde forum gedeelte opende was 'een foutje', ipv op slot gooien had het ook verplaatst kunnen worden. Bedankt hiervoor.

Nogmaals, ik heb problemen met mijn huidige N8, en gezien de aanstaande aankondiging van de iphone 5 was ik benieuwd of er mensen ervaring mee hebben of de iphone 4 dan goedkoper word, en of dat veel is ja of nee. Of gebeurd dit pas op het moment dat de iphone 5 in de winkel ligt? Graag hoor ik de ervaringen hiervan, ik ben immers een leek als het gaat om apple producten.

B.v.d.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Het is wel zeer waarschijnlijk dat de prijs zal dalen. De afgelopen jaren heeft Apple steeds het oude model aangehouden als "budget" model. Er zijn dit jaar geruchten dat er echter een of meerdere budgetmodellen zullen komen met waarschijnlijk enkele aanpassingen. Dus wellicht zal het niet de iPhone 4 zijn, maar een variant van de iPhone 4 (4S?) die als goedkoper model wordt aangeboden naast de iPhone 5.

*Natuurlijk blijft dit allemaal speculatie. Apple blijft onvoorspelbaar en kan altijd zaken veranderen. Zo werd de iPhone steeds in juni/juli gelanceerd en dit jaar niet...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:53
Het is en blijft Apple, dus hij zal hoe dan ook wel redelijk duur blijven. Maar 100-200 euro er af geloof ik wel.
De iphone 4 is at the moment +- 650 en de 3GS 450.
Goede kans dat de iphone 4 in het begin voor 550-500 zal gaan en de 5(4gs?) voor 750-850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:11

Metten

ik hou het graag simpel

sbmuc schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:34:
Het is en blijft Apple, dus hij zal hoe dan ook wel redelijk duur blijven. Maar 100-200 euro er af geloof ik wel.
De iphone 4 is at the moment +- 650 en de 3GS 450.
Goede kans dat de iphone 4 in het begin voor 550-500 zal gaan en de 5(4gs?) voor 750-850.
Bij Apple zelf is de iPhone 4 nu 599 euro. Dat wordt na de release van de nieuwe minstens 100 euro minder voor het huidige model. Er gaan ook geruchten dat er een 'budget' iPhone 4 model gaat komen inderdaad, met iets mindere materialen en wellicht minder opslagruimte. Ik gok dat die dan voor 399 te koop zou moeten zijn.

De nieuwe iPhone zal waarschijnlijk weer voor 599 / 699 te koop zijn in twee geheugencapaciteiten. Ik denk niet dat hij duurder wordt aangezien de toestelprijzen zonder abonnement nu transparant zijn. Bij vorige releases van nieuwe iPhones kon je ze (in NL) in ieder geval niet simlockvrij los kopen bij de Apple Store.

[ Voor 11% gewijzigd door Metten op 19-08-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:25
Waarschijnlijk komt er dan ook een goedkope iPhone 4 8GB zoals elk jaar :P . Na de release van de 3GS kwam de iPhone 3G 8GB, en na de iPhone 4 kwam 3GS met een 8GB budgetmodel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:14
Met 8GB gaan ze vandaag de dag echt niet meer komen. Als ze de 3GS vervangen, doen ze dat met opslag echt wel 16GB. Sowieso bestaat de iPhone 4 8GB niet eens, dus die gaan ze dan ook niet in het leven roepen!

Anyway, dit blijft allemaal giswerk. We zien het pas wanneer Apple de iPhone(s) aankondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
als de nieuwe look van de iPhone 5 mij niet bevalt (te rond) dan ga ik lekker voor een (hopend) goedkopere iPhone 4, ik vind hem namelijk er nog steeds zeer strak eruit zien. 8)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Als het dan toch over goedkopere Apple hardware gaat; hoe kan deze gast de iPhone 4 (en al die andere Apple hardware) zo goedkoop aanbieden? Vertrouw het voor geen centimeter...

http://gsm-telecom.marktp...-5-stuks-gratis-ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 21:57

Legoblokje

Stap niet op me!

keanu_ schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:22:
Met 8GB gaan ze vandaag de dag echt niet meer komen. Als ze de 3GS vervangen, doen ze dat met opslag echt wel 16GB. Sowieso bestaat de iPhone 4 8GB niet eens, dus die gaan ze dan ook niet in het leven roepen!

Anyway, dit blijft allemaal giswerk. We zien het pas wanneer Apple de iPhone(s) aankondigt.
De iPhone 3GS 8GB bestond ook niet voor dat de iPhone 4 uitkwam dus het is goed mogelijk dat er een iPhone 4 8GB komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:14
JanvdVeer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:07:
Als het dan toch over goedkopere Apple hardware gaat; hoe kan deze gast de iPhone 4 (en al die andere Apple hardware) zo goedkoop aanbieden? Vertrouw het voor geen centimeter...

http://gsm-telecom.marktp...-5-stuks-gratis-ipad.html
Hoe is geen probleem, ik kan ook wel een nieuwe iPhone 4 voor 200,- gaan aanbieden :P

If it sounds too good to be true...it usually is..
Pagina: 1