2.0 Speaker set

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,
Ik ben op zoek naar een leuk speaker setje voor mijn PS3. Alleen met wat moet ik rekening mee houden.
Welke specificaties? Ik zoek iets rond de 100 euro/ 150 euro. Ik ga namelijk naar de MediaMarkt en wil me niks laten aansmeren door verkopers :)
Edit: Mijn voorkeur gaat uit naar logitech. Logitech Speakersysteem Z520 dit leek mij wat maar volgens mij is deze set al wat verouderd. iig zoek ik iets waarmee je ingame geluiden echt goed beleeft.

NLgerben

Hopelijk wordt dit topic niet geclosed en blijft hij open tot ik antwoord heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 17:12 . Reden: typfout ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:59:
Hopelijk wordt dit topic niet geclosed en blijft hij open tot ik antwoord heb.
Het sluiten van een topic of niet heb je zelf in de hand. Als ik naar AUD beleid kijk dan staat daar het volgende in:
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.
Uit jouw post haal ik alleen dat je een 2.0 set wilt voor 100 - 150 euro. Dan mis ik toch echt de dingen als de shortlist van wat je zelf al gevonden hebt. Sowieso kan je het voor jezelf al makkelijker maken door te beslissen of je iets kant en klaars wilt kopen als een pc-setje of dat je losse speakers en een versterker wilt. Denk dat voor 150 euro best leuke dingen te vinden zijn op Marktplaats en andere sites.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
@FeaR Gewoon kant en klaar. Maar ik heb nog niet echt goed kunnen zoeken wat ik wil want ik weet niet precies waar je op moet letten.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ga lekker luisteren in een winkel, en kom dan maar terug met je bevindingen. Let vooral op het geluid.

Verwijderd

Topicstarter
@bram1984 Oké dat is wel een goede om naar het geluid te luisteren :*)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:09:
Maar ik heb nog niet echt goed kunnen zoeken wat ik wil want ik weet niet precies waar je op moet letten.
Als je gewoon kant en klaar wilt dan kom je al snel uit op de setjes van een Logitech en dergelijke. Enige waar ej daarbij op moet letten is dat je de PS3 aan kan sluiten op het setje. Nu heeft de PS3 zowel digitale als analoge uitgangen, dus daar zal het probleem niet liggen.

Let wel dat er veel meer te krijgen is dan bij een Mediamarkt of wat dan ook. Ik zou zelf ook nooit veel geld uitgeven aan een PC-setje. Ik noem als voorbeeld een Tannoy Mercury F3 voor 99,00 per set. Aangezien je budget 150 euro mag zijn heb je dan nog 50 euro over voor een leuke stereoversterker en wat kabels. Dan heb je echt een beter geluid dan een setje Logitech.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
@FeaR Oke bedankt ;) Ik ga zometeen nog wel ff kijken op het internet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk aan het kijken geweest en ga toch een PC speakerset kopen omdat andere sets veel te groot zijn want ik heb niet alle ruimte :( Alleen nu moet ik een wel wat goedkopere opzoeken want anders zijn ze het niet waard. Volgens mij heeft een PS3 alleen een digitale output.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:33:
Ik ben eigenlijk aan het kijken geweest en ga toch een PC speakerset kopen omdat andere sets veel te groot zijn want ik heb niet alle ruimte :( Alleen nu moet ik een wel wat goedkopere opzoeken want anders zijn ze het niet waard. Volgens mij heeft een PS3 alleen een digitale output.
PS3 heeft ook een analoge uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Als het een 2.0 setje moet zijn kan ik je de M-audio AV40 aanraden, zijn zeker goede monitoren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:11
andyy schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:16:
Als het een 2.0 setje moet zijn kan ik je de M-audio AV40 aanraden, zijn zeker goede monitoren :Y
Kan ik idd ook aanraden. Klinkt goed. Kan bijna niet tegenvallen.
Pagina: 1