Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 26% gewijzigd door ViNyL op 18-08-2011 16:57 ]
Het plaatje zoals je het weergeeft is hoe je het wilt hebben right? En wil je dat het grijze vlak gewoon doorloopt naar beneden ipv door je float onder je image (kat) terechtkomt?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Voor het bovenste vak wil ik dat de tekst tussen het linker grijze hash teken (toch?) en het rechter pijltje komt te staan.
En voor het vak er onder moet het tussen de avatar aan de linkerkant tot het pijltje aan de rechterkant staan.
Makkelijke oplossing is natuurlijk om een class te geven maar dan is het hele idee van dynamische content ook weer van tafel

Wat ik zelf niet begrijp is dat als ik een div maak van 500px, een plaatje hier inzit aan de linkerkant (float:left) een <p> element maak met 100% width met een float:left dat die niet tegen het plaatje aangaat. Dat is een beetje het hele probleem hier.
Oh... dat wist ik nog niet.Remember that relative sizes are relative to the containing element. If you say width: 50%, you'll get an element that's 1/2 the width of its container. So your saying width: 100% makes the text div take 100% of the container's width, and it becomes 500px as well.
Hm, klinkt misschien ook als een oplossing...otherwise you'd need to go with fixed with divs, and dynamically change the text div's width based on whether there's an image present or not. if (has image) { width: 350} else { width: 500} type of thing.
[ Voor 45% gewijzigd door MrVegeta op 18-08-2011 17:19 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Met enige ervaring met soortgelijke problemen is dat inderdaad wat ik hier zou doenMrVegeta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:14:
Hm, klinkt misschien ook als een oplossing...
Hoezo? Ik neem aan dat je deze html uiteindelijk juist dynamisch zult genereren dmv een server-side applicatie? Dan is het toch een koud kunstje om een class aan die div mee te geven als er een foto getoond moet worden? Of er een foto geplaatst dient te worden is immers ook al een conditional.MrVegeta schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:14:
Makkelijke oplossing is natuurlijk om een class te geven maar dan is het hele idee van dynamische content ook weer van tafel
Je zegt daarnaast zelf dat het snel af moet, dus waarom je zoveel moeite doet om de meest moeilijke oplossing te vinden snap ik niet zo goed
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 18-08-2011 20:37 ]
http://jsfiddle.net/okke/9DUVB/
Eventueel zou je zelfs met :first-child en :last-child kunnen werken, zodat ook de .figure niet nodig is.
[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 19-08-2011 14:08 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Als je de img eerst hebt en de div aanspreekt met div:first-child, dan pakt ie die styling alleen als er geen img staat (of welke combinatie van elementen/classes je ook gebruikt).
Dat is gewoon IE7+ compatible.
Even quick & dirty:
http://jsfiddle.net/fHpUn/
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 19-08-2011 14:40 ]
Ik heb dus de float:left van het p element gehaald, de plaatjes daar ingezet zodat de tekst om de plaatjes heen gaat! Eigenlijk heel simpel
http://no-illusions.nl/projecten/friendchamp/backend.html