Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ramon-s-
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 12:17
Hallo,

Op dit moment ben ik in het bezit van een Nokia N8, maar heb hier helaas slechte ervaringen mee.
Nu mag ik m'n abbo verlengen en overweeg dus de iPhone 4, alleen word naar verwachting type 5 op 7 sept. aangekondigd dus vraag ik me af, kan ik misschien beter even wachten ivm een forse prijssdaling? Of blijft de prijs een beetje of hetzelfde niveau? Iemand hier ervaringen mee?

Hoor dit graag,

[Sorry, verkeerde topic]

[ Voor 3% gewijzigd door ramon-s- op 18-08-2011 16:17 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zinloze speculatie. Apple verlaagt de prijzen uberhaupt niet zo snel, kijk maar naar de prijs van iPhone 3 of iPad 1.

Nu nodig, nu kopen, anders blijf je heel lang wachten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

@gambieter, klopt niks van. Apple gaat 99% zeker op 9 september aanstaande de iPhone 5 aankondigen. Deze zal eind september/begin oktober hier in de winkels liggen. Er gaan geruchten rond die zeggen dat de iPhone 4 een budgetmodel wordt, maar niemand weet wat dat precies inhoudt. Wat zeker is, is dat de prijs zal gaan dalen van de iPhone 4 met de komst van de 5. Dus, als je nog een maandje kan wachten, doen!

EDIT: Ik verwacht dat dat je zo'n € 150 zal schelen, ten minste.

[ Voor 7% gewijzigd door Beatboxx op 18-08-2011 16:23 ]

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nou dat van 7 september aankondigen is niet zeker voor zover ik weet (of ik heb iets over het hoofd gezien). Aangezien er veel geruchten de ronde gaan dat de nieuwe iPhone in september wordt aangekondigd en dan eind september of oktober wordt gelanceerd, zal dat vast ook wel gebeuren. Maar je hebt nooit zekerheid.

Aangezien er veeeeeel geruchten de ronde doen dat er een goedkope iPhone komt en een (luxe) duurdere iPhone, verwacht ik eerlijk gezegd dat de iPhone 4 eruit gaat in de verkoop. Dan kan je dus straks kiezen uit de goedkopere versie of de duurdere versie, en daar zal nog wel verschil in opslag in zitten.

Toen de 3GS gelanceerd werd, kwam er een goedkopere 3G met (volgens mij) minder opslag. Dus dan kon je alsnog een goedkopere kiezen. Toen de 4 gelanceerd werd, kwam er een 3GS met 8 gigabyte opslag die ook goedkoper was. Dus het blijft altijd nog mogelijk dat de 4 te koop blijft voor een goedkope prijs, misschien met minder opslag. Maar gezien de geruchten verwacht ik dat niet.

Tja, het is de vraag of je nog even geduld wilt hebben of niet. Er komt dan sowieso een goedkopere versie van (ik verwacht) een betere iPhone, maar ja...

Edit: Apple heeft nog geen evenement aangekondigd voor september.

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 21:57
Beatboxx schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:22:
@gambieter, klopt niks van. Apple gaat 99% zeker op 9 september aanstaande de iPhone 5 aankondigen. Deze zal eind september/begin oktober hier in de winkels liggen. Er gaan geruchten rond die zeggen dat de iPhone 4 een budgetmodel wordt, maar niemand weet wat dat precies inhoudt. Wat zeker is, is dat de prijs zal gaan dalen van de iPhone 4 met de komst van de 5. Dus, als je nog een maandje kan wachten, doen!

EDIT: Ik verwacht dat dat je zo'n € 150 zal schelen, ten minste.
Waarschijnlijk doen ze hetzelfde als toen de iPhone 4 kwam. Toen werd de 3Gs het budget model met 8GB. Kan goed zijn dat er een speciale iPhone 4 komt met 8GB, of enkel alleen maar de 16GB beschikbaar.

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
MPeek schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Waarschijnlijk doen ze hetzelfde als toen de iPhone 4 kwam. Toen werd de 3Gs het budget model met 8GB. Kan goed zijn dat er een speciale iPhone 4 komt met 8GB, of enkel alleen maar de 16GB beschikbaar.
Inderdaad, eerst had je de 3GS met 16 of 32 gig, toen kwam de iPhone 4 en kon je de 3GS met 8 gig kopen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topic in het verkeerde forum gedeelte en er is niemand die voor jou kan beslissen of je moet wachten of niet. Heb je de tijd dan kun je wachten, heb je de tijd niet dan moet je nu beslissen.Hier gaat een slotje op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.