Facebook login probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• mdma3012
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12-2025
Sinds kort heb ik het probleem dat ik niet meer kan inloggen op facebook. Ik krijg steeds de melding:

"Account niet beschikbaar

Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege onderhoud aan de site. Binnen een paar uur zou deze weer beschikbaar moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak."

Is er nog iemand met dat probleem?

• mdma3012
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-12-2025
oops, verkeerde formum, kan iemand verplaatsen?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Soms heb ik dat ook. Dan probeer ik het later nog eens. Probeer anders eens je internetcache leeg te gooien

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:27
Het klinkt misschien heel raar maar heb je al een paar uur gewacht? Ik heb die melding zelf ook wel eens een dag lang gehad maar dat heeft zich uit zichzelf allemaal opgelost zoals in de tekst vermeld staat.
Als het langer als twee dagen duurt zou ik facebook support misschien eens een mailtje sturen maar veel meer kan je er zelf niet aan doen.

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mail al bekeken of dat daar meldingen in staan? Misschien dat iemand heeft ingelogged en e account heb disabled. Just checking :)

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2025

SuBBaSS

-has Ryzen

Is mij ook wel eens gebeurd, zelfde melding. Ik heb hier echter de beschikking over 2 verschillende internetlijnen liggen, waarbij het bij het inloggen met datzelfde account via een andere lijn vaak ineens wel lukt (yeah right, onderhoud "ineens" voltooid).
Facebook is bij tijd en wijle nogal buggy (vooral als je die spelletjes veel speelt). Ben er al aan gewend geraakt.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik snap niet wat dit uberhaupt op GoT doet. Je hebt een probleem met facebook, neem contact op met Facebook? Niemand anders kan dat oplossen.

Dit topic mag dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.