Beste Medetweakers,
Voor ik begin bedankt voor het lezen en helpen. Ik ben opzoek naar een tablet voor mijn vader. Dit wil ik geven voor zijn verjaardag (ook omdat ik er zelf wel erg benieuwd naar ben hoor). Hij weet nog niet dat hij er een krijgt, maar de eisen weet ik ongeveer wel voor hem. De eisen zijn:
- BUDGET IS MAXIMAAL 300,- (exclusief verzendkosten van 10,-)
- minimaal 7 inch (hij heeft een leesbril maar wil deze liver NIET dragen)
- minimaal 800x600 resolutie 1024x600 heeft een GIGANTISCHE voorkeur
- minimaal 1Ghz cpu
- minimaal 300MB ram (500MB of meer heeft de voorkeur)
- Capacitief touchscreen (multitouch hoeft niet maar zou wel leuk zijn)
- Android 2.2 of hoger of IOS 4.0
- normale android market erop (omdat mijn vader geclassificeerd kan worden als digibeet wil ik hem NIKS met hacks laten doen)
- eerste hands AKA nieuw uit de winkel
Ik heb zelf uiteraard onderzoek gedaan en de 3 meest in het oog springende tablets zijn:
http://tweakers.net/price.../822/271149;283128;285905 van welke zouden jullie mij aanraden om te halrn voor mij vader?
Mochten jullie een betere tablet met bijna alle eisen hebben dan hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt voor de hulp
Voor ik begin bedankt voor het lezen en helpen. Ik ben opzoek naar een tablet voor mijn vader. Dit wil ik geven voor zijn verjaardag (ook omdat ik er zelf wel erg benieuwd naar ben hoor). Hij weet nog niet dat hij er een krijgt, maar de eisen weet ik ongeveer wel voor hem. De eisen zijn:
- BUDGET IS MAXIMAAL 300,- (exclusief verzendkosten van 10,-)
- minimaal 7 inch (hij heeft een leesbril maar wil deze liver NIET dragen)
- minimaal 800x600 resolutie 1024x600 heeft een GIGANTISCHE voorkeur
- minimaal 1Ghz cpu
- minimaal 300MB ram (500MB of meer heeft de voorkeur)
- Capacitief touchscreen (multitouch hoeft niet maar zou wel leuk zijn)
- Android 2.2 of hoger of IOS 4.0
- normale android market erop (omdat mijn vader geclassificeerd kan worden als digibeet wil ik hem NIKS met hacks laten doen)
- eerste hands AKA nieuw uit de winkel
Ik heb zelf uiteraard onderzoek gedaan en de 3 meest in het oog springende tablets zijn:
http://tweakers.net/price.../822/271149;283128;285905 van welke zouden jullie mij aanraden om te halrn voor mij vader?
Mochten jullie een betere tablet met bijna alle eisen hebben dan hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt voor de hulp