Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 bureaublad achtergrond shuffle werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Billy_2nd
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 04:26
Hallo lezers,

Ik draai win7 ulti. Altijd een veranderende achtergrond gehad van sterrenstelsels +- 30...nice nooit geen probleem.
Nu heb ik een nieuw mapje foto's gemaakt met +- 200 bestanden. Vervolgens werkt de shuffle functie niet. Ook als ik naar mijn oude thema terug ga van de sterrenstelsels functioneert de shuffle functie niet meer.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Bvd

• Boefeloef
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07-2023
Het vakje "Willekeurige volgorde" staat wel aangevinkt?

Verwijderd

misschien in het energiebeheer uitgeschakeld?

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:07
Of gepauzeert in het menu als je met de rechtermuisknop op je bureaublad klikt. Had je al wat dingen zelf geprobeerd, onderzocht of gegoogled of moeten we nu alles op gaan sommen wat er mis kan zijn? Misschien heeft je monitor wel een "Freeze" optie en staat deze aan. Bewegen er nog andere dingen op het scherm of dat ook niet meer?

• Billy_2nd
energiebeheer staat op hoge prestaties

@ spetertje hij veranderd met of zonder vinkje niet van achtergrond...hij veranderd helemaal niet behalve als ik hem handmatig verder klik

• Billy_2nd
google vind ik niets....windows site niets kunnen vinden (hier ook al vraag ingediend).

waar zit de pauze knop onder menu?

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:07
Vreemd, ik zou toch zweren dat er een pauze knop zat, misschien dat dat in vista vroeger was dan... Ik zie hem zelf in ieder geval ook niet meer.

deze 2e hit op google al geprobeert als je zoekt op windows wallpaper slideshow not working? Dat zijn namelijk de power settings waar djeems het over had.

• Billy_2nd
dank voor de hulp dit was inderdaad het probleem. hij stond op onderbroken.

edit:had niet de juiste engelse termen gebruikt bij mijn zoekactie op google.

[ Voor 35% gewijzigd door Billy_2nd op 18-08-2011 14:50 ]

Pagina: 1