Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash player werkt niet in verschillende browsers

Pagina: 1
Acties:

• ProtoXide
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 08:32
Beste mensen,

Sinds gister zit ik met het probleem dat ik in Firefox en IE geen flash player meer kan laden. De player komt tevoorschijn, maar hij laadt niets.

Ik heb het volgende geprobeerd:
- Cookies verwijderen voor de websites (denk aan youtube/dumpert)
- Offlinestorage verwijdert voor de websites
- Hitmanpro gedraaid om te kijken of er mallware was (deze bleek niet aanwezig te zijn?)
- Java geupdate
- Flash player geupdate

De enige manier waarop ik het gemaakt krijg is als ik elke 5 minuten flash player opnieuw installeer, deze werkt namelijk steeds voor een aantal filmpjes en daarna ben ik weer terug bij af.

Heeft iemand suggesties? ik hoor het graag

MVG

Botox #2586 / Botoxide - Doomhammer EU

• ProtoXide
Ik heb op aanraden van een vriend mijn Cache en geschiedenis gewist maar dit had weer niet veel succes.

Op het moment is het zo dat hij buffered voor een minuut of 10, daarna krijg ik 5 seconden beeld en gaat hij weer aan het bufferen ? iemand een idee ?

[ Voor 50% gewijzigd door ProtoXide op 18-08-2011 19:05 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Loop de verschillende settings even na: http://www.macromedia.com...p/settings_manager07.html

Ook: je fysieke harde schijven hebben nog wel voldoende ruimte en het is geen issue met andere factoren zoals bandbreedte of bijv virusscanner? Al lijkt me dat niet waarschijnlijk, als het wel kort werkt met een reinstall.

Edit: onderstaande is een stuk waarschijnlijker ja :)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 18-08-2011 19:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Het gaat om filmpjes en niet om flash zelf? Kijk even of hardware acceleratie(in de flash settings) aanstaat en zo ja, zet die uit. Ik heb een HD4850 en een HD6770, beide voldoen aan de eisen voor hardware acceleratie, maar de 4850 geeft nooit beeld met hardware acceleratie, terwijl de 6770 met dezelfde drivers het wel doet.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• ProtoXide
DeTeraarist schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:29:
Het gaat om filmpjes en niet om flash zelf? Kijk even of hardware acceleratie(in de flash settings) aanstaat en zo ja, zet die uit. Ik heb een HD4850 en een HD6770, beide voldoen aan de eisen voor hardware acceleratie, maar de 4850 geeft nooit beeld met hardware acceleratie, terwijl de 6770 met dezelfde drivers het wel doet.
Op beide standen geprobeerd, maar dit blijkt niet het probleem te zijn.

mijn bandbreedte is in orde, ook de ping naar youtube.com:

Antwoord van 66.102.13.190: bytes=32 tijd=16 ms TTL=53
Antwoord van 66.102.13.190: bytes=32 tijd=14 ms TTL=53
Antwoord van 66.102.13.190: bytes=32 tijd=19 ms TTL=53
Antwoord van 66.102.13.190: bytes=32 tijd=15 ms TTL=53

in mijn virusscanner ook niks speciaals gevonden..

EDIT: heb een systeemherstel gedaan voor twee dagen geleden, omdat ik geen andere oplossing wist. Nu werkt alles weer perfect :)

[ Voor 7% gewijzigd door ProtoXide op 18-08-2011 20:37 ]